شراره در سریال بیگانه ای با من است | آیا مرگ شراره در سریال بیگانه ای با من است واقعیت دارد؟

معمای دیگر به معماهای سریال بیگانه ای با من است اضافه شده است البته این بار موضوع نساء یا مینوی قلابی نیست بلکه ماجرا به شراره و جاوید مربوط می شود. در حالی که ما تصور می کنیم این زن در تصادف جان باخته احتمال دارد او زنده باشد.

شراره در سریال بیگانه ای با من است

بیگانه ای با من است سریالی درباره دروغ های مختلف

در سریال بیگانه ای با من است شاهد انواع دروغ ها هستیم. چه ماجرای نساء چه مرگ قلابی و هویت جعلی شوهر او و چه ماجرای بچه ای که مکرمه از او نگهداری می کند. در هر سوی داستان یکی از شخصیت ها با دروغ و تقلب دست به گریبان است.

جاوید یکی از شخصیت های منفی این سریال است که دروغ های زیادی در زندگی او وجود دارد. این مرد به ثروت خانواده شهرابی نظر دارد و برای تصاحب اموال آنها به انواع حیله ها متوسل می شود. زندگی خانوادگی او هم مملو از دروغ است. رابطه پنهانی اش با شراره یکی از این دروغ ها است.

حال ممکن است خود جاوید نیز رو دست خورده و گرفتار یک دروغ بزرگ شده باشد. ما شاهد تصادف شراره بودیم و دیدیم که جسم نیمه جان او در خیابان رها شد. اما آیا امکان ندارد او را به بیمارستان رسانده و نجات داده باشند؟

چنین احتمالی دور از تصور نیست. چون ما هیچ سکانسی از خانواده شراره و عزاداری برای او ندیدیم. حتی شاهد مرگ قطعی او هم نبودیم. بنابراین چنین احتمالی مطرح است که این زن زنده باشد. در این صورت ممکن است جنین او فوت شده باشد.

در هر صورت اگر شراره زنده باشد نقشه ای برای انتقام گیری از جاوید طراحی کرده و دوست او مجری این نقشه شده است. در واقع می توان گفت باج گیری نه با هدف مالی بلکه با انگیزه انتقام جویی و تحت فشار قرار دادن جاوید طراحی شده است.

در صورت صحت این فرضیه باید منتظر ماند و دید واقعیت چه زمانی آشکار خواهد شد. شاید سمیه این راز را فاش کند.

این را نباید از نظر دور داشت که سپیده خداوردی بازیگری کاملا حرفه ای و شناخته شده است و به نظر نمی رسد نقش او در یک مجموعه اینقدر کوتاه باشد.

احتمال مرگ شراره

اگر شراره واقعا مرده باشد این واقعیت افشا خواهد شد و جاوید به زندان می افتد. این راز را به احتمال زیاد سمیه فاش می کند. او آنقدر در کارهای شوهرش تجسس می کند تا بالاخره همه چیز برملا می شود.

در این صورت داستان برای جاوید به پایان می رسد البته این اتفاق نیز به سادگی رخ نخواهد داد و قطعا فراز و فرودهای زیادی را شاهد خواهیم بود.

سریال بیگانه ای با من است مجموعه ای جذاب است که باید تمام قسمت های آن را با دقت دنبال کرد وگرنه رشته داستان را از دست می دهیم. در این میان بازی های خوب را نیز نباید نادیده گرفت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا