صابر ابر بازیگر نقش رامین در سریال قورباغه کیست؟

صابر ابر متولد هجدهم خرداد ماه سال شصت و سه در تهران است. بازیگر نقش رامین در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و هم بازی نوید محمد زاده، دانش آموخته رشته کارشناسی مدیریت و کارشناس ارشد سینما از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه است. صابر ابر در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را بگیرد. صابر ابر مجرد است و فرزندی ندارد.

رامین در سریال قورباغه

رامین سریال قورباغه ، هم بازی نوری با بازی نوید محمد زاده، فرانک با بازی سحر دولشتاهی ، لیلا با بازی فرشته حسینی، شمس آبادی با بازی هومن سیدی ، جواد با بازی شهروز دل افکار، فرید با بازی اشکان حسن پور شده است. سریال قورباغه ۱۶ قسمت است و در ایران و تایلند بازی شده است. رامین با همدستی جواد و فرید، از یک پولدار دزدی می کنند.

بازی او در فیلم دایره زنگی، با تحسین منتقدان همراه شد. هنوز زود است درباره بازی صابر ابر در نقش رامین در سریال جنایی قورباغه، نظر داد. صابر ابر گالری دار و موسس آکادمی «اینجا میان شهر» است.

رامین در سریال قورباغه

سریال قورباغه هومن سیدی، نخستین تجربه صابر ابر در شبکه نمایش خانگی است. در تلویزیو، صابر ابر را اولین بار در سریال بچه های هور به کارگردانی عبدالله باکیده دیدیم. پس از آن حضور افتخاری در کلاه قرمزی در نوروز ۹۴ داشت و در سال ۱۳۸۳ نیز مجری برنامه تلویزیونی پلک بود. صابر ابر با همکاری مهیار علیزاده در آلبوم در شعله با تو رقصان، همراه پانته آ پناهی ها شد.

صابر ابر در ۱۷ دی ۹۸ پس از اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی در عراق ، در اینستانوشته ای خطاب به دونالد ترامپ نوشت که آقای ترامپ! تو چقدر بی چیزی. . . .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا