علت آتش سوزی در پارک چیتگر چه بود؟ + جزئیات حادثه

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره علت آتش سوزی در پارک چیتگر و همچنین جزئیات حادثه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شب گذشته دوشنبه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی آتش سوزی در پارک چیتگر ورودی تونل غزه اتفاق افتاد که با حضور اکیپ اطفا حریق بوستان جنگلی آتش مهار شد!

سرهنگ جلیل موقوفه ‌ای ، جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به وقوع دو فقره آتش ‌سوزی در دو شب گذشته در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر  گفت:

تحقیقات در مورد ابعاد دو آتش‌ سوزی در پارک ولایت و پارک چیتگر از سوی کارشناسان انتظامی و آتش ‌نشانی در حال انجام است.

سرهنگ جلیل موقوفه ‌ای ، جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره علت آتش سوزی در پارک چیتگر و احتمال عمدی بودن این دو آتش ‌سوزی ادامه داد:

این موضوع در حال بررسی است و تحقیقات مأموران آتش‌ نشانی و پلیس در این زمینه ادامه دارد و نمی ‌توان در حال حاضر اظهارنظری قطعی در این خصوص مطرح کرد و باید تا پایان تحقیقات صبر کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ‌ای ، جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اخباری مبنی بر دستگیری دو نفر در رابطه با آتش‌ سوزی در بوستان ولایت گفت:

همان ‌طور که گفتم، تحقیقات در مورد ابعاد دو آتش‌ سوزی از سوی کارشناسان انتظامی و آتش ‌نشانی در حال انجام است و اگر با مورد مشکوکی مواجه شویم، حتما با هماهنگی مقام قضایی با آن برخورد خواهیم کرد. در حال حاضر دو نفر در ارتباط با آتش‌ سوزی در پارک ولایت دستگیر شده ‌اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا