علت بچه دار نشدن مرجانه گلچین چه بود؟ + ویدیو

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره علت بچه دار نشدن مرجانه گلچین ، بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم خواند! با ما همراه باشید. مرجانه گلچین ، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه ” کودک شو ” ویژه عید فطر با اجرای پژمان بازغی از اینکه صاحب فرزند نشده است، ابراز افسوس و پشیمانی کرد!

مرجانه گلچین که هم اکنون ۵۱ سال سن دارد، همسر سابق کریم آتشی ، کارگردان و فیلمنامه نویس است. مرجانه گلچین برادرزاده ی نادر گلچین ، خواننده موسیقی ایرانی و همچنین دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است! او فارغ‌ التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی ساز تار فارغ ‌التحصیل شد. او با تشویق خواهر خود یعنی منیژه که در آن زمان بازیگر بود، به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی ” آینه ” به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور پا به دنیای تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت. بازی در نقشی جدی و متفاوت در سریال ” نفس گرم ” یکی از نقاط عطف بازیگری او به حساب می آید.

مرجانه گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. وی از سال ۱۳۷۴ شمسی تا سال ۱۳۸۳ شمسی از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال ”  کلانتر ” به کارگردانی محسن شاه‌ محمدی و به تهیه ‌کنندگی اصغر زایری بازی کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا