مهمان های فصل دوم مسابقه جوکر چه کسانی هستند؟ + زمان پخش

مسابقه جوکر سیامک انصاری یک رئالیتی شوی ایرانی جدید است که فصل اول آن از شبکه فیلیمو پخش شد و با استقبال گسترده مردم مواجه شد. به گفته فیلیمو، قسمت اول مسابقه جوکر در ۱۶ ساعت نخست، رکورد تماشای یک مجموعه در نمایش خانگی را به نام خود ثبت کرد و توانست به رکورد ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۸۰ دقیقه تماشا برسد. این مسابقه از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است که البته ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت. حال اعلام شده که فصل دوم مسابقه جوکر ساخته می‌شود و برخی از مهمانان فصل دوم برنامه جوکر نیز معرفی شده‌اند.

فصل دوم مسابقه جوکر

تاریخ پخش فصل دوم جوکر

رئالیتی شو جوکر سیامک انصاری یکی از متفاوت‌ترین مسابقه‌های نمایش خانگی بوده که تهیه‌کنندگان اجرایی آن امیرحسین بزرگ‌ زادگان و محسن نجفی سولاری بوده و احسان علیخانی و حامد میرفتاحی آن را کارگردانی کردند. فصل اول مسابقه جوکر از ۶ آذر ماه پخش خود را آغاز نمود و هر هفته دوشنبه‌ها ساعت ۸ صبح یک قسمت آن پخش می‌شد. این فصل از مجموعه دارای ۴ قسمت بوده و در ۲۸ آذرماه به پایان رسید.

در این مسابقه، شرکت کنندگان می‌بایست در مدت شش ساعت تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما این تمام ماجرا نیست! اگر خود شرکت کننده حین مسابقه بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود. در ابتدای مسابقه، به تمامی شرکت کنندگان یک کیف می‌دهد که در آن ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول قرار دارد. هر شرکت کننده‌ای که ببازد، کیف را از دست می‌دهد و باید با مسابقه خداحافظی کند.

علاوه بر این، مهمانان دیگری نیز با نام زامبی و کیف ۵۰ میلیون تومانی در این مسابقه حضور دارند که این شرکت کنندگان یک برگ برنده در دست دارند؛ آنها می‌توانند در مسابقه بخندند و نبازند. برنده این مسابقه آخرین نفری است که می‌خندد و جایزه آن ۱۵۰ میلیون تومان وجه نقد است. اگر برنده مایل باشد، می‌تواند مبلغی که برنده می‌شود را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کند. هرچند برخی از مهمانان فصل جدید معرفی شده‌اند اما تاریخ شروع فصل ۲ جوکر همچنان مشخص نیست و نمی‌دانیم فصل دوم جوکر کی پخش می‌ شود.

فصل دوم مسابقه جوکر

مهمانان فصل دوم برنامه جوکر

فصل اول این مجموعه با معرفی برخی مهمانان فصل دوم برنامه جوکر به پایان رسید. با توجه به تیزر کوتاهی که از فصل دوم منتشر شد، وحید آقاپور و ایمان صفا از جمله مهمانان فصل ۲ مسابقه جوکر هستند. وحید آقاپور که این روزها در برنامه طنز ممیزی و ایمان صفا که با سریال نیسان آبی مهمان خانه‌های ایرانیان است، در این برنامه حضور دارند و هر دو قصد دارند برای برنده شدن رقابت کنند.

آقاپور گفته که برنده شدنش در این رقابت ممکن است و صفا از این هم جلوتر رفته و گفته است پول جایزه‌اش رو برایش کنار بگذارند چون قطعا برنده می‌شود! حال باید منتظر ماند و دید که این دو هنرمند با چه کسانی هم‌گروه می‌شوند و چقدر شانس برنده شدن دارند.

هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی و عباس جمشیدی از دیگر مهمانان فصل ۲ مسابقه جوکر هستند و در فصل دوم جوکر قرار است شاهد حضور این دو در کنار هم باشیم. برعکس وحید آقاپور و ایمان صفا، هومن برق‌نورد و شهرام قائدی اصلا به برنده شدن فکر نمی‌کنند.

به نظر آنها جوکر رقابت سختی دارد. حتی هومن برق نورد می‌گوید که بیشتر برای فان و سرگرمی در این مسابقه حضور دارد. با این حال، هر دو از شرایط راضی‌اند و فکر می‌کنند نتیجه کار خیلی خوب خواهد شد.

دیگر مهمانان این رئالیتی شو هنوز معرفی نشده‌اند. امید است که هر چه زودتر تاریخ پخش فصل دوم جوکر مشخص شود و مهمانان این مسابقه نیز به طور کامل معرفی شوند.

سوالات متداول

در این بخش به برخی سوالات مربوط به فصل دوم جوکر پاسخ می‌دهیم.

تاریخ شروع فصل ۲ جوکر چه زمانی است؟

هنوز تاریخ پخش فصل دوم جوکر مشخص نشده اما به زودی اعلام خواهد شد.

مهمانان فصل ۲ مسابقه جوکر چه کسانی هستند؟

تاکنون نام‌های هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، ایمان صفا و وحید آقاپور به عنوان مهمانان فصل دوم اعلام شده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا