فیلم مسابقه تینا آخوندتبار با قهرمان بوکس جهان صوفیا اوچیگاوا

در این مطلب از جدولیاب ، فیلم مسابقه تینا آخوندتبار ، بازیگر سینما و ورزشکار حرفه‌ای بوکس با قهرمان بوکس جهان سوفیا اوچیگاوا برای شما دوستان همراه آماده شده است! با ما همراه باشید. تینا آخوندتبار در ادامه مسابقات جهانی خود، عصر روز شنبه پنجم تیر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی در مسکو با سوفیا اوچیگاوا ، بوکسور روس قهرمان جهان مبارزه کرد! وی در یک بازی نزدیک و برابر، با رای داوران بازی را به صوفیا اوچیگاوا واگذار کرد.

صوفیا آلبرتوونا اوچیگاوا هرمان بوکسور زن روسی است که سه بار قهرمان اروپا (۲۰۰۵ میلادی، ۲۰۰۷ میلادی، ۲۰۰۹ میلادی) و دو بار قهرمان جهان (۲۰۰۵ میلادی و ۲۰۰۶ میلادی) شده است و در سال ۲۰۰۸ میلادی، مدال برنز قهرمانی جهان را بدست آورد.

تینا آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی به کارگردانی کیم لانگینوتو و زیبا میرحسینی در سال ۱۳۸۸ شمسی آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌ دوست در سال ۱۳۸۹ شمسی به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌ های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ شمسی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید! وی از بازیگری فاصله گرفته است و به ورزش بوکس می‌ پردازد.

تینا آخوندتبار بعد از حضور در عرصه سینما، به ورزش بوکس حرفه‌ ای روی آورد و مدت هفت سال است که به صورت حرفه‌ ای این ورزش را دنبال می‌ کند و تاکنون در مسابقات مختلف جهانی شرکت کرده است و‌ پیروز شده است! وی می توانست در صورت پیروزی در مسابقه با سوفیا اوچیگاوا ، کمربند قهرمانی جهان را بدست آورد!

مبارزه تینا آخوندتبار با صوفیا اوچیگاوا زیرنظر فدراسیون جهانی بوکس و بصورت رسمی برگزار شد.

تاکنون ویدیویی از نبرد تینا آخوندتبار با سوفیا اوچیگاوا منتشر نشده است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا