ماجرای کامل قسمت آخر سریال خانه امن شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت آخر سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت آخر سریال خانه امن

ناصر از کمال می‌خواهد که سارا را نجات دهد و اجازه ندهد سازمان بلایی بر سر دخترش بیاورد، کمال از او می‌پرسد که آیا نگرانی بابت همسرش یلدا دارد یا نه که او می‌گوید یلدا تو تشکیلات بوده است و می‌تواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و درباره محل های رفت و آمد آموس بر روی نقشه به کمال اطلاعات کافی می‌دهد.
خانواده دکتر قوامی و کمال دور هم جمع شده اند و مشغول خوشحالی هستند که گوشی کمال زنگ می‌خورد و می‌گوید نیرو ها آماده عملیات در ریاض هستند که کمال می‌گوید او تا دو ساعت دیگه خودش را می‌رساند.
کمال از خواهرش نرگس قول می‌گیرد که به فکر آینده اش باشد و برای محسن و زهره‌ مادری کند.
کمال و نیروهایش بر روی نقشه به دنبال راهی برای نزدیک شدن به آموس و ترور او می‌گردند و افشین نیز با شخصیت جعلی به اسم خالد سلمان آماده رفتن به تل آویو می‌باشد.
کمال و نیروهایش برای انجام عملیات به ریاض رفته اند و به ویلای آموس ورود کرده اند و با زدن بادیگارد هایش سراغ خودش می‌روند که از ترس سکته می‌کند و آن‌ها او را برای پوشش امنیتی سوار ماشین می‌کنند و با خودشان می‌برند.
فرشته و محسن باهم بیرون رفته اند و مشغول خوش و بش و یادآوری خاطرات و فرشته با پای پروتزی اش بدون عصا از پله ها بالا می‌رود تا راه رفتن را تمرین کند.
افشین فرودگاه است و کمال که نگران او شده است تمام تذکرات لازم را می‌دهد و از او می‌خواهد که بیش از اندازه مراقب خودش باشد و در صورت احساس هرگونه خطر خودش را به راه خروج برساند.
ناصر به همراه مرتضی نیز در فرودگاه حضور دارد و به استقبال یلدا و دخترش آمده است و آن ها با دیدن هم ذوق زده می‌شوند و کمال و مرتضی از آن ها جدا می‌شوند و می‌روند.
افشین به بحرین رفته است و درحال هماهنگی با کامران می‌باشد که تا نقش فرستاده او را ایفا کند. کامران از نحوه وصل شدنش به داعش نیز برای آن ها می‌گوید.
پس از انجام کارهای افشین او در نقش خودش به تل آویو رفت…
پایان فصل اول

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا