ماجرای کامل قسمت ششم سریال خانه امن از شبکه یک

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ششم سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی را می خوانید: با ما همراه باشید… سریال خانه امن هر شب  ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت ششم سریال خانه امن

پلیس ها شهروز را زیر نظر دارند و او را تعقیب می‌کنند. پیام به دانشگاه تابان رفته است تا با او حرف بزند که تابان پای حرفش می‌ایستد و به پیام می‌گوید که فکر هایش را بکند چرا که او از تصمیمش نمی‌گذرد.
شهرام سوار وانت می‌شود و به سر قرارش با آن مرد می‌رود که مامور ها هم‌چنان او آن ها را تعقیب می‌کنند.
مرد و زنی باهم به دیدن خانه می‌روند که اسم خانم فرشته است و اسم مرد محسن و از حرف هایشان میشه فهمید که آن دختر، آقازاده است.
مامور ها همچنان در تعقیب آن مرد هستند که داخل خانه ای می‌رود و مامور ها با هماهنگی فرمانده شان از آن جلو تر نمی‌روند و اطلاعاتی درباره خانه به دست می‌آورند.
مرد بد جعبه های گوشت برزیلی را باز می‌کند و محتوایاتی که برای ساخت بمب به کار می‌رود داخلش است.
با با خروج مرد از خانه پلیس ها به داخل خانه اش نفوذ می‌کنند و بمبی که ساخته است را خنثی می‌کنند و دوربین ها را کار می‌گذارند و آن مرد به سوپر مارکت رفته است و در مسیر بازگشت به خانه است و مامور ها در حال تمام کردن کارهایشان هستند که آن مرد می‌رسد و مامور ها از مسیر دیگری بیرون می‌روند و او به داخل می‌رود…
پیام درخانه در حال تماشای فیلم است که تابان با او تماس می‌گیرد و باهم درباره مشکلاتشان صحبت می‌کنند، از رفتار های مرد بد که با ثمین هم‌دست است می‌توان گفت که او قصد انفجار یک اتوبوس را دارد.
یکی از پلیس ها که مدت ها است ثمین را زیرنظر دارد پس از فهمیدن ماجراهای تروریستی با کمال که در این کار ها تبحر دارد، صحبت می‌کند و اطلاعاتی را به او می‌دهد‌ که کمال با دیدنش متوجه می‌شود یکی از همان کسانی است که به دنبالش هستند…
همسر کمال با او تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که کمی هم به آن ها سر بزند و حواسش به زن و بچه اش باشد.
مرد بد با ساک حاوی بمب از خانه خارج می‌شود تا به محل عملیات برود، مامورها هم چنان او را زیر نظر دارند و درباره او با یکدیگر صحبت می‌کنند…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا