محمد باقری معتمد مرد نقره ای المپیک اخراج شده از شهرداری کیست؟ + فیلم و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره محمد باقری معتمد مرد نقره ای المپیک اخراج شده از شهرداری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمد باقری معتمد ، تکواندوکار اسبق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و دارنده مدال نقره المپیک در جدیدترین گفتگوی خود با رسانه ها، با اشاره به پشت پرده پرداخت حقوق به قهرمانان، خبر داد که از شهرداری اخراج شده است!

اما درباره محمد باقری معتمد بد نیست بدانید وی متولد  ۴ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در شهرری می باشد. وی تنها مدال طلای ایران در مسابقات جهانی تکواندو سال ۲۰۰۹ میلادی دانمارک را در وزن چهارم کسب کرد.

محمد باقری معتمد از شش سالگی تکواندو را آغاز کرد و خیلی زود به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران راه یافت. معتمد در سال ۱۳۸۰ شمسی به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران درآمد و ۱ مدال نقره در جام جهانی تکواندو، ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز در قهرمانی آسیا، ۱ نقره در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و ۲ طلا و ۱ نقره در المپیاد دانشجویان جهان و ۱ نقره در المپیک ۲۰۱۲ میلادی را نیز به دست آورده ‌است.

وی در المپیک ۲۰۱۲ میلادی لندن شرکت کرد و موفق شد در بازی اول دیوید بوی از جمهوری آفریقای مرکزی را شکست دهد. در بازی دوم هم روح‌ الله نیکپا ، دارنده مدال برنز المپیک پکن را شکست داد و در بازی چهارم هم با تساوی ۵–۵ مقابل حریف برزیلی با رأی داوران به پیروزی رسید و در فینال به حریف خود ثروت تازه‌ گل ، از کشور ترکیه با امتیاز ۶ بر ۵ باخت و مدال نقره المپیک لندن را کسب کرد.

باقری معتمد در بازی‌ های آسیایی گوانگ‌ ژو ، مدال طلای وزن ۶۸ کیلوگرم را به دست آورد. محمد باقری معتمد در تهران زندگی می ‌کند و پدر و برادر او نیز از ورزشکاران تکواندو هستند. وی به ‌طور رسمی در سال ۲۰۱۶ میلادی تابعیت کشور آذربایجان را پذیرفت و قرار شد با تیم تکواندوی آذربایجان کار کند!

اما در ادامه صحبت های چالشی باقری معتمد را خواهیم شنید:

 

محمد باقری معتمد در اینستاگرام

https://www.instagram.com/mohammad.motamed

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا