مصاحبه جنجالی کارینا کاپور درباره تنفر افراطی که بر بالیوود غالب شده

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: طی چند ماه گذشته بالیوود فضای ابراز تنفر بسیار گسترده ای در فضای مجازی بوده است و این مسئله عمدتا بعد از مرگ سوشانت سینگ راجپوت آغاز شد. کارینا کاپور بازی طی یکی از مصاحبات اخیرش در این باره صحبت کرد و گفت: «من فکر می کنم پاندمی کرونا و این دوره قرنطینه باعث ایجاد یک نوع آشفتگی و هرج و مرج در ذهنیت مردم شده است و ما زمان بسیار زیادی در دسترس داریم. بنابراین مردم زمان زیادی را صرف مباحثه، آنالیز و تحلیل و و ترول کردن مسائل می کنند و درواقع نوعی افراط شکل گرفته است. بسیاری از افراد بیکار شده و در خانه نشسته اند.»

نظر کارینا نسبت به تنفر افراطی در بالیوود

وی در ادامه گفت که دوست دارید مثبت اندیشی و صلح و آرامش را اشاعه بدهد و امیدوار است که مردم وارد فضاهای شخصی دیگران نشوند. او در ادامه گفت: «هر کسی باید در جای خودش از زندگی اش لذت ببرد و رضایت داشته باشد و نخواهد که جای دیگری باشد و این ترول کردن ها نباید برای مردم خوشایند باشد.»

کارینا کاپور یکی فعال ترین و محبوب ترین چهره های سینمای هند است که می توان گفت رگه هایی از تعصب فمنیستی در او دیده می شود. این بازیگر مشهور هندی که فرزند دومش را باردار است فعالیت حرفه ای خود را تعطیل نکرده است. او ماه گذشته فیلمبرداری آخرین فیلمش در مقابل عامر خان را به پایان رساند اما حضور در تبلیغات تجاری و فعالیت های این چنینی را همچنان از خانه اش ادامه می دهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا