زمان پخش دوبله فارسی سریال ترکی شعله های آتش (شعله ور) + خلاصه داستان

سریال ترکی شعله های آتش (شعله ور) که به تهیه کنندگی شرکت معتبر آی یاپیم در حال ساخت و پخش است، از نوامبر سال ۲۰۲۰ پخشش از شبکه شو تیوی آغاز شد. سناریوی سریال شعله از داستان فرانسوی  le bazar de la charité  بازنویسی شده است و با ورژن ترکیه‌ای آن هواداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این سریال در ژانری رمانتیک ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی از جمله ، Hazar Ergüçlü و Dilan Çiçek Deniz بازی می کنند.

سریال ترکی شعله های آتش (شعله ور)

تعداد قسمت سریال

تعداد قسمت های سریال ترکی شعله ور را تا ۲۰ قسمت تخمین زده اند البته بستگی به نوع سریال دارد که آیا می تواند در چند قسمت ابتدایی نظر مخاطبان را به خود جلب کند یا خیر.

خلاصه داستان سریال ترکی شعله های آتش

داستان شعله از آتش سوزی در مراسم خیریه‌ای که توسط دختری ثروتمند به نام رویا برگزار شده است؛ آغاز می‌شود. مدعوینی که در پی وقوع آتش سوزی در تلاش برای خروج از محل هستند صدمه زیادی می‌بینند و حتی افراد بسیاری نیز در این اتفاق جان خود را از دست می‌دهند. پس از این آتش سوزی زندگی رویا و اطرافیانش به کل تغییر می‌کند…

زمان پخش سریال

پنج شنبه شب ها ساعت ۲۱:۳۰ از کانال Show TV ترکیه

این سریال با دوبله فارسی، از شبکه جم تی وی از ۱۲ تیر ماه ، شنبه تا پنجشنبه پخش خواهد شد و تکرار قسمت های این سریال هرروز در ساعتهای ۱۱:۰۰ ، ۲۳:۰۰ ، ۱۹:۰۰ از شبکه جم پخش خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا