خلاصه داستان سریال هندی جنون مایا و بیوگرافی بازیگران

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: داستان سریال هندی جنون مایا درمورد دختری به نام مایا مالهوترا می باشد که کودکی پریشان حالی داشته و حالا در جوانی تاثیرات روزهای بد کودکی را در زندگی‌اش می بیند. سریال «جنون مایا» (Beyhadh) یک سریال تلویزیونی هندی مهیج عاطفی است که اکتبر سال ۲۰۱۶ تا اکتبر سال ۲۰۱۷ از شبکه سونی تی وی هند پخش می شد. جنیفر وینجت، کوشال تاندون، آشیش چودری بازیگران اصلی این سریال هستند. افتتاحیه سری دوم این سریال در دسامبر سال ۲۰۱۹ برگزار شد. فیلمبرداری ۸۶ قسمت از این سریال به اتمام رسیده بود که به خاطر شیوع کرونا، ادامه فیلمبردای متوقف شد. «جنون مایا» در یک فصل ۲۷۳ قسمتی تولید شد و هر قسمت ۲۰ دقیقه می باشد.

سریال هندی جنون مایا
سریال هندی جنون مایا

معرفی بازیگران سریال

جنیفر وینجت در نقش مایا

کوشال تاندون در نقش آرجون شرما

آنری وجانی در نقش سانج ماتور

کاویتا گای در نقش جانوی

راجش کاتر در نقش آشوین مهروترا

سوآتی شاه در نقش واندانا شرما مادر آیان و نامادری آرجون

سومیت باردواج در نقش ایان برادر ناتنی آرجون

خلاصه داستان سریال هندی جنون مایا

مایا مالهوترا صاحب امتیاز یک نشریه مد و فشن است که به خاطر کودکی آشفته حال و پدر بد رفتاری ، آشوین مالهوترا که داشته در زمان حال در ترس و وحشت زندگی می‌کند. آرجون شرما، یک عکاس شاد، سرزنده و بی خیال است که برای مایا در دفتر مجله‌اش کار می‌کند. بهترین دوستان دوران کودکی او؛ سانج ماتور الان یک وکیل خبره و ماهر است. سانج به ماتور علاقه دارد اما آرجون، سانج را فقط به چشم یک دوست می‌بیند و او را فقط بهترین دوست خود می‌داند. آرجون یک روز مایا را که در آسانسور گیر افتاده بود نجات می‌دهد و یک بار دیگر از دست پدر بدرفتارش او را نجات می‌دهد و همین اتفاقات باعث می‌شود مایا در خواب و خیال برود و به آرجون علاقه پیدا کند و به همین خاطر بعد از مدتی به آرجون پیشنهاد ازدواج می‌دهد که در ابتدا آرجون مایل به این اتفاق نیست.

امایک سری اتفاقات دیگر در طی سریال، مثل آزاد شدن ایان توسط مایا، کمک‌های مایا به آرجون برای پی بردن به اشتباهات گذشته‌اش و… باعث می‌شود آرجون هم به مایا علاقه پیدا کند و بالاخره این بار آرجون در جزیره موریس به مایا پیشنهاد ازدواج می‌دهد و این اتفاق باعث ناراحتی سانج می‌شود. مایا و آرجون در حال تدارک دیدن برای مراسم ازدواج‌شان هستند و مایا سعی دارد به هر نحوی شده رابطه و دوستی آرجون با سانج را محدود کند. پدر مایا سعی دارد سانج و واندانا را علیه مایا تحریک کند. مایا که این مسئله به شدت خشمگین است به خانه پدرش،‌ آشوین می‌رود و او را می کشد. بالاخره به هر گونه‌ای که شده مایا و آرجون با هم ازدواج می‌کنند.

جانوی، مادر مایا متوجه می‌شود قتل شوهرش آشوین کار مایا بوده است و مایا که از این بابت احساس خطر کرده مادرش را از بالکن آپارتمانشان پایین پرت می‌کند و جانوی به کما می‌رود. مایا به دروغ وانمود می‌کند که یک بچه سقط کرده و سانج را مقصر این اتفاق می‌داند و باعث می‌شود یک اختلاف و ناراحتی میان سانج و آرجون ایجاد شود. سانج که به شدت دلش شکسته هند را ترک می‌کند و به لندن می‌رود.

سریال هندی جنون مایا
سریال هندی جنون مایا

سه سال بعد:

مایا به طور کامل، آرجون را جهان بیرون جدا کرده است. آرجون متوجه شده که مایا دچار یک بیماری روانی است و سعی دارد او را ترک کند و به زندگی مشترکشان پایان ببخشد اما تلاش او بیهوده است. سانج همراه دوست پسرش سمای آهوجا به هند برمی‌گردد و قرار است به زودی با سمای ازدواج کند. بعدا مشخص می‌شود که سمای طی ۸ سال گذشته به شکل دیوانه واری عاشق مایا بوده است.

بالاخره سانج و آرجون متوجه  موضوع مایا و سمای می‌شوند. آرجون، مایا را که باردار است و بچه او را در شکم دارد از یک سانجه نجات می‌دهد. وقتی ایان، برادر ناتنی آرجون درصدد فاش کردن شخصیت واقعی مایا است، مایا با ماشینش از روی ایان رد می‌شود وباعث می‌شود ایان به شدت مجروح و آسیب دیده شود. مایا همچنین دوباره سعی می‌کند مادرش جانوی را بکشد اما موفق نمی‌شود.

۶ ماه بعد:

مایا به یک بیمارستان روانی رفته تا درمان شود و ظاهرا وانمود می‌کند که پذیرفته دچار بیماری روانی است و در ادامه وانمود می‌کند که معالجه شده است. این بار مادر آرجون سعی دارد چهره واقعی مایا را فاش کند.  آرجون به مایا می‌گوید رابطه آنها فقط یک توافق بود و دیگر دوست ندارد با او زندگی کند. مایا که پر از خشم و کینه است و می‌خواهد از مادر آرجون انتقام بگیرد او را به قتل می‌رساند. مایا به دروغ وانمود می‌کند که به قتل رسیده و قتل را گردن آرجون می‌اندازد و درنهایت آرجون محکوم به قتل شده و دادگاه حکم قصاص و قتل را برای او تعیین می‌کند. آرجون معتقد است مایا زنده است. درعین حال مایا برنامه ریزی می‌کند تا در زمان اعدام آرجون بمیرد تا در آن دنیا و بعد از مرگ باز هم در کنار آرجون باشد.

اما آرجون از زندان فرار می‌کند تا مایا را بکشد. مایا با سمای همدست می‌شود تا علیه سانج و آرجون توطئه چینی کند اما آرجون، سمای را متقاعد می کند که مایا فقط می‌خواهد از او سوءاستفاده کند. مایا، سمای را می‌کشد و سانج را می‌رباید.  آرجون، سانج را نجات می‌دهد و مایا در دادگاه با شهادت مادر خودرش، جانوی متهم شناخته می‌شود. سرانجام سانج و آرجون با هم ازدواج می‌کنند.

۵ سال بعد:

مایا هنوز در زندان به سر می‌برد. آرجون حالا میلیادر شده است. ایان یک مرد زن مرده است و یک دختر دارد و سانج و آرجون دختر او را بزرگ می کنند. مایا یک بار دیگر به دروغ یک صحنه ساختگی ایجاد می‌کند و وانمود میکند مرده و از زندان فرار می‌کند. آرجون و سانج خیلی دوست دارند خودشان بچه داشته باشند اما به سانج گفته شده نمی‌تواند بچه دار شود. آنها تصمیم می‌گیرد از طریق رحم جایگزین صاحل فرزند شوند. مایا ترتیبی می‌دهد تا او آن فردی باشد که این کار را انجام  می‌دهد و باردار شود و سانج و آرجون را شوکه کند.

سانج تصمیم می‌گیرند باوجود دشمنی دیرینه‌اش با مایا از او که بچه‌اش را در شکم دارد مراقبت کند درحالیکه مایا در حال توطئه چینی علیه همه می باشد. درحالیکه روزهای آخر بارداری مایا می‌رسد، مایا به سانج می‌گوید در ازای آرجون حاضر است بچه را به او بدهد. آرجون نفرت خود را به مایا و عشقش به سانج را ابراز می‌کند. مایا یک نوزاد دختر به دنیا  می‌آورد و با او فرار می‌کند. اما آرجون و سانج او را پیدا می کنند. مایا اسلحه را روی پیشانی سانج می‌گذارد و او را مقصر از دست رفتن زندگی و شادی‌هایش می‌‌داند. آرجون به مایا شلیک می‌کند و مایا در دستان آرجون  درحالیکه به عشق دیوانه وارش نسبت به او اعتراف می‌کند می‌میرد.

جنیفر وینجت در جنون مایا
جنیفر وینجت در جنون مایا

بیوگرافی جنیفر وینجت

جنیفر وینجت یکی از بازیگران مشهور و موفق تلویزیون هند است. او یکی از بهترین بازیگران قال تلویزیون هند است و جزء بازیگرانی است که در تلویزیون بالاترین دستمزد را دریافت می کنند. درواقع او جزء ۱۰ بازیگر زن برتر تلویزون هند است.  او با بازی در سریال‌های « Saraswatichandra»، « Beyhadh» و « Bepannah» به شهرت رسید و در سال ۲۰۱۹ در سری دوم سریال Beyhadh بازی کرد.

وینجت ۳۰ می سال ۱۹۸۵ میلادی در بمبئی به دنیا آمد. مادر او پنجابی و پدرش مسیحی است و غالبا به خاطر اسم کوچک غیر هندی‌اش، فکر می‌کنند  اصالتا هندی نیست. جنیف وینجت سال ۲۰۱۲ با کارن سینگ گرور بازیگر معروف تلویزیون و سینمای هند ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که آنها از هم جدا شده‌اند و بعد از آن کارن با بی پاشا باسو بازیگر مشهور بالیوود ازدواج کرد.

جنیفر وینجت در جنون مایا
جنیفر وینجت در جنون مایا

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۷ میلادی آغاز کرد. جنیفر وقتی ۱۲ ساله و یک کودک بود در فیلم « Raja Ko Rani Se Pyar Ho Gaya» بازی کرد. بعد از آن در سال ۲۰۰۳ در فیلم « Kuch Naa Kaho» وقتی ۱۴ ساله بود نقشی فرعی ایفا کرد. آبیشک باچان و آیشواریا رای بازیگران اصلی این سریال بودند. بعد از چند سال، جنیفر در سریال‌های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرد. این بازیگر جوان در سال ۲۰۰۹ به خاطر بازی در سریال «جنون مایا» که در نقشی منفی ظاهر شده بود جوایز متعددی برنده شد.

زوج هنری او با هارشاد چوپدا در سریال «بی پناه» در سال ۲۰۱۸ به شدت بین مخاطبین محبوب بود و «تایمز آو ایندیا» آنها را محبوب‌ترین زوج هنری سال ۲۰۱۸ معرفی کرد.

کوشال تاندون در جنون مایا
کوشال تاندون در جنون مایا

 

 بیوگرافی کوشال تاندون

کوشمال تاندون مدل و بازیگر جوان تلویزیون هند می‌باشد. او با بازی در نقش آرجون در سریال « Beyhadh» به شهرت رسید. ا در لاکنو، اوتار پرادش به دنیا آمده است. متولد ۲۸ مارس سال ۱۹۸۵ میلادی است و در خانواده‌ای سیاسی رشد یافته است. لال‌جی تاندون سیاستمدار معروف هند پدربزرگ اوست. او و گوهر خان چهره شناخته شده هندی در برنامه محبوب تلویزیونی «بیگ باس» با اجرای سلمان خان در رابطه‌ بودند که در سال ۲۰۱۴ بعد از یک سال رابطه از هم جدا شدند.

او اولین شرکت  کننده رقابت‌های آقای هند بود که در سال ۲۰۰۵ برگزار شد.  بعد از اتمام دوره بازیگری در آمریکا و بازگشت به هند در سریالی به نام « Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hai» بازی کرد. برای بازی در این سریال موهای خود را از ته تراشید تا همدردی خود را با بیمارات سرطانی ابراز کند در سال ۲۰۱۲ به عنوان ششمین مرد سکسی آسیا در فهرست ۵۰ نفر اول معرفی شد. آخرین سریالی که در آن ایفای نقش کرد « Hum – I’m Because of Us» در سال ۲۰۱۸ نام دارد.

آنری وجانی در جنون مایا
آنری وجانی در جنون مایا

بیوگرافی آنری وجانی

آنری وجانی بازیگر جوان و باستعداد تلویزیون هند است.  وجانی با بازی در سریال های « Nisha Aur Uske Cousins»، « Beyhadh» و « Silsila Badalte Rishton Ka» شناخته شد. او ۲۶ مارس سال ۱۹۹۴ میلادی در خانواده ای گوجراتی به دنیا آمد. این بازیگر جوان فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۱۲ با سریال « Kaali-Ek Punar Avatar» آغاز کرد و بعد از آن در یک سریال سرگرم کننده درام به نام « Crazy Stupid Ishq» بازی کرد. از ابتدای سال ۲۰۲۰ در سریالی  به نام « Pavitra Bhagya» مشغول بازی است. آنری در دو سریال اینترنتی به نام‌های « I Don’t Watch TV» و « Silsila Badalte Rishton Ka» بازی کرده است.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
6 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
ندا
ندا
3 سال قبل

فیلم جالبی یه من هرروزنگاه میکنم عاشق مایام

یاسمن ابراهیمیان
یاسمن ابراهیمیان
3 سال قبل

وقتی فیلمرو میبینم اعصابم خورد میشه یه حس دیوونگی بهم دست میده?

مینا
مینا
3 سال قبل

مسخره ترین سریالی ک تا حالا دیدم حالم از فیلمبرداریش به هم میخوره خاک توسر کارگردانو فیلمبردار و فیلمنامه نویسش تف

قاسمی
قاسمی
3 سال قبل

اصلا فکر میکنم کارگردان و داستان نویس و آهنگساز و دیگر عوامل فیلم جنون داشته اند که یه چنین داستانی را نوشته و اجرا کرده اند . آهنگ و تصویربرداری فیلم خیلی ناشیانه سعی کرده اند که فیلم را اکشن نشان دهند واقعا مزخرف هست . در واقع جنون و نا امیدی و خیانت را به بیننده منتقل میکند . ایکاش پیج کارگردان و داستان نویس این فیلمو پیدا کنم تا حسابی از خجالتشون در بیام . حیف وقت که برای دیدن این فیلم هدر بره

زهرا
زهرا
3 سال قبل

خیلی فیلم مسخره ای .تازه کلی سوتی های بچه گانه داره انگار این فیلم را یه کودک ساخته شبیهه تخیلات بچگیه?

ح ت
ح ت
3 سال قبل

چه داستان مسخره ای این ارجون کلاعقب مانده ذهنی بود؟

دکمه بازگشت به بالا