سری جدید تست هوش تصویری با جواب

در این مطلب برای شما همراهان عزیز، چند تست هوش تصویری جدید را گردآوری کرده ایم، که همراه با جواب تشریحی و کامل و یا به صورت عکس می باشند. تعداد این تست های تصویری هشت عدد می باشد؛ دقت داشته باشید جواب تمام این تست های تصویری در انتهای مطلب یادداشت شده است. ابتدا تمام تست ها را پاسخ دهید و سپس به انتهای مطلب مراجعه فرمایید.

تاثیر تست هوش بر مغز انسان

تا الان روش های بسیار متعددی برای افزایش بهره هوشی یا ضریب هوشی و یا تقویت حافظه بیان شده است که یکی از بهترین آن ها، حل تست هوش می باشد.

اما چرا تست هوش تصویری؟

علت کاملا واضح می باشد! به دلیل جذابیت بالا، اکثر کسانی که به حل معما علاقه دارند، این تست ها را بیشتر می پسندند و از لحاظ روان شناسی نیز تاثیر بسزایی در تقویت مغز شما خواهد داشت.

تست هوش درب ها

کدام درب را باید انتخاب کنید تا زنده بمانید؟

(مسئله جواب دارد و جواب آن یکی از گزینه هاست) {توجه: منظورمان از کلمه آتس همان آتش است که متاسفانه اشتباه تایپ شده است}

جای علامت سوال چه عددی قرار دهیم؟

راهنما : این تست را بر اساس یک فرمول ساده ریاضی که در هر جدول وجود دارد می توانید به دست آورید و سپس آن فرمول را در جدول آخر صدق کنید تا علامت سوال پیدا شود.

چه اعدادی قابل مشاهده هستند؟

توجه: اعداد حتما باید انگلیسی باشد و منظور ما اعداد یک رقمی است نه دو یا چند رقمی.

تست هوش روزی خری گفت…

این تست هوش صددرصد جواب دارد و جواب آن هم یکی از روزهای هفته می باشد، متاسفانه خیلی از افراد فکر میکنند جواب این تست هوش این است که خر حرف نمیزند! اما جواب این نیست.لطفا با دقت به مسئله فکر کنید تا به راحتی تست را حل کنید.

سعی کنید این تست را سریع پاسخ دهید:

تست هوش جمعیت روستا

راهنما : جواب این تست عددی سه رقمی می باشد و برای حل این تست از ضرب و جمع کردن فقط کمک بگیرید.

کدام مخزن زودتر پر می شود؟

این تست بیشتر جنبه توجه ای و بینایی دارد، هرچند اگر آن جنبه را هم فراموش کنیم خود تست تقریبا دشوار می باشد و هرکسی قادر به حل آن نمی باشد.

تست هوش تصویری اعداد

به جای علامت سوال چه عددی باید قرار دهیم؟

راهنما : عدد دو رقمی می باشد که باز هم میتوانید آن را با فرمول ریاضی حل کنید.

تست هوش چوب کبریت ها

سه تا چوب کبریت را در عکس زیر حذف کنید تا چهار مثلت هم اندازه تشکیل شود. توجه کنید که فقط سه تا چوب کبریت را میتوانید حذف یا جدا کنید و نمی توانید دوباره آن ها را به عکس بچسبانید یا…

جواب تست هوش های تصویری

جواب را در لینک بالا به صورت یک گیف قرار داده ایم. در توضیح جواب باید بگوییم مسیر سوم راه آن بسته بود و مسیر اول هم به دلیل اینکه شیب آن به طرف بالا می رود زمان زیادی برای پر شدنش باید صرف شود.

جواب تست هوش درب ها

اگر کمی حواس خود را بیشتر جمع می کردید یا اندکی زیست خوانده باشید یا راز بقا دیده باشید ? به راحتی می توانید به این تست پاسخ دهید. شیرها با یک ماه غذا نخوردن خواهند مرد! بنابرین دربی که در آن شیری قرار دارد که یکسال غذا نخورده معلوم است که آن شیر مرده، پس این درب گزینه صحیح می باشد.

جای علامت سوال چه عددی بگذاریم؟

همانطور که گفتیم برای حل این تست باید یک فرمول را کشف کنید که فرمول آن به شرح زیر می باشد.

(تفاضل اعداد سمت چپ × مجموع اعداد سمت راست)

۳۳ = (۷-۴) × (۶+۵)

۴۸ = (۹-۳) × (۴+۴)

۱۲ = (۵-۱) × (۳+۱)

بنابرین جواب این تست هوش عددی، ۱۲ می باشد.

چه اعددای قابل مشاهده هستند؟

همانطور که میبینید ۱۰ عدد یک رقمی را میتوانیم مشاهده کنیم، اگر جواب شما کمتر از ۱۰ بود به احتمال زیاد برعکس آن را هم حساب نکرده بودید.

توجه: آن عددی که در سمت چپ و پایین میبینید کلمه s نیست بلکه عدد ۵ را نشان می دهد.

تست هوش خری گفت…

همانطور که در قبل گفتیم این تست هوش جواب دارد و جواب آن هم یکی از روز های هفته می باشد. این روز یک شنبه است. چگونه؟ امروز سه شنبه است و اگر دیروز (دوشنبه) فردا بود، امروز یکشنبه بود! این تست هوش به همین راحتی حل شد، کافی بود چند عدد را جایگزین می کردید یا مسئله را با دقت برسی می کردید.

جمعیت روستا

۷۴۲ نفر!

هر دختر ۷ برادر دارد ینی هر زن ۱۴ فرزند دارد.

کل فرزندان یک خانواده

۹۸=۷×۱۴

ابتدا یک خانواده را حساب میکنیم که شامل

۱ مرد، ۷ زن و ۹۸ فرزند می باشد.

۱۰۶=۱+۷+۹۸

۷ خانواده داریم پس در ۷ ضرب می کنیم:

✅ ۷۴۲=۱۰۶×۷

تست هوش مخزن

این تست بیشتر جنبه بینایی داشت، چرا؟ چون که درب بطری بسته است! اما اگر هم فرض کنیم درب باز است مخزن شماره ۳ از همه زودتر پر می می شود زیرا از دو طرف چپ و راست اگر توجه کنید بسته است.

تست هوش جدول اعداد

دو عدد کناری را ضرب و سپس عدد وسطی را از حاصل ضرب آنها کم کنید

۳۴ = (۵*۷) – ۱

این تست بیشتر جنبه ریاضی و عددی دارد که اغلب مردم در حل آنها دچار مشکل می شوند و فقط بعضی از آنها قادر هستند به راحتی به این تست های عددی که مطابق با فرمول حل می شود پاسخ دهند، پس اگر این تست را حل نکردید زیاد خودتان را ناراحت نکنید.

تست هوش کبریت ها

همانطور که می بینید اگر این سه تا چوب کبریت را از این الگور حذف کنیم چهار تا مثلت هم اندازه و هم شکل خواهیم داشت، بنابرین جواب طبق تصویر بالا می باشد و کافیست فقط آن چوب کبریت های نشانه گذاری شده را از تصویر پاک کنیم تا آن کامل شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا