نحوه شرکت در مسابقه آوای جادویی به همراه زمان پخش

مسابقه آوای جادویی برنامه ای استعداد یابی در زمینه موسیقی است که از طریق تلوبیون پلاس برای شبکه نمایش خانگی پخش می شود. بد نیست بدانید تماشای این برنامه رایگان است و اینترنت مصرفی برای آن نیز نیم بها محاسبه می شود.

مسابقه آوای جادویی

معرفی مسابقه آوای جادویی

آوای جادویی دومین مسابقه استعداد یابی موسیقی در شبکه نمایش خانگی است. اولین مسابقه را فیلم نت با عنوان بندبازی تولید کرد و حالا تلوبیون پلاس آوای جادویی را منتشر می کند. در معرفی رسمی این برنامه آمده است:

 یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست، بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم ، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را، هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید.

در آوای جادویی استعداد های خوانندگی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه ای می شود.

پخش مسابقه آوای موسیقی از روز ۲۶ اسفند سال ۱۴۰۰ آغاز می شود و بعد از آن می توانید آن را به صورت هفتگی هر پنجشنبه تماشا کنید.

اگر قصد دارید به عنوان هوادار و تماشاچی در این مسابقه شرکت کنید می توانید از طریق سایت آوای جادویی اقدام کنید. در قوانین شرکت در این برنامه استعداد یابی آمده است:

لطفا حجاب و شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.

داشتن کارت ملی و یا مدرک شناسایی معتبر برای خود و همراهان الزامی می باشد .

از آوردن همراه بدون هماهنگی قبلی خودداری فرمایید.

از پذیرش افراد زیر ۱۲ سال و بالای ۷۰ سال معذوریم.

ضبط هر برنامه حداقل ۸ ساعت به طول می‌انجامد. پیشاپیش صبر و شکیبایی شما را خواستاریم.

پذیرش افراد فقط با داشتن کد پیگیری امکان پذیر می باشد .

پیامک دریافتی از برنامه را به همراه داشته باشید.

گروه های مسابقه آوای جادویی

این مسابقه با اجرای علی اوجی ۴ گروه شرکت کننده دارد که هر یک زیر نظر یکی از اساتید موسیقی آموزش می بینند. محمد اصفهانی، رضا یزدانی، محمد معتمدی و رضا صادقی مربیان این مسابقه هستند که البته نقش داور را هم برعهده دارند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا