نقد و بررسی فیلم سرزمین خیال با بازی مارگو رابی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره نقد و بررسی فیلم سرزمین خیال با بازی مارگو رابی در نقش یک سارق بانک خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اولین تریلر فیلم سرزمین خیال با بازی مارگو رابی ، بازیگر و تهیه‌ کننده سینما و تلویزیون اهل استرالیا در نقش یک سارق بانک در سال ‌های افسردگی بزرگ منتشر شد!

فین کول ، بازیگر سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) در کنار مارگو رابی نقش مرد جوانی را بازی کرده است که رؤیای گریز از شهر کوچکی در تگزاس را دارد. وقتی که مرد با شخصیت رابی برخورد می ‌کند که زخمی و در حال فرار است، سر دو راهی تحویل سارق و دریافت جایزه و مجذوب او شدن قرار می ‌گیرد…

تراویس فیمل ، ستاره‌ ی سابق وایکینگ‌ ها (Vikings)، کری کاندن و لولا کرک دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. مایلز جوریس-پیرافیت ، کارگردان و نیکلاس زوارت نویسنده‌ی فیلمنامه است. سرزمین خیال اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی فیلمبرداری شد و بهار سال ۲۰۱۹ میلادی در جشنواره‌ی ترایبکا روی پرده رفت. این فیلم در حال حاضر از ۱۱ نقد امتیاز ۸۲ درصد دریافت کرده است!

این پروژه محصول کمپانی تایتان ، لاکی ‌چپ اینترتینمنت و اوتوماتیک است. استودیوی ورتیکال اینترتینمنت از ۱۳ نوامبر این فیلم را در بیش از ۱۰۰ سالن سینما در آمریکا اکران و از ۱۷ نوامبر در پلتفرم ‌های دیجیتال منتشر می ‌کند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا