امیر تاجیک مهمان دورهمی چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره امیر تاجیک مهمان دورهمی ۱۷ دی ماه ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه دورهمی ۱۷ دی ماه ۹۹ با اجرای مهران مدیری، میزبان امیر تاجیک ، خواننده و بازیگر خواهد بود!
از کارهای مطرح امیر تاجیک می ‌توان به زیر آسمان شهر ، یه مسجد ، آسمونه و افتتاحیه جام جهانی کشتی و… اشاره نمود. وی در رشتهٔ مهندسی طراحی صنعتی تحصیل کرده‌است.

علت مجرد ماندن امیر تاجیک در برنامه دورهمی کاملا شرح داده شد. وی می گوید با این اکنون به سن ۵۱ سالگی رسیده ام اما هنوز مجرد هستم و به دلیل اینکه هنوز دختر مناسبی را برای ازدواج پیدا نکرده ام مجرد مانده ام. وی می گوید عاشق تنهایی است و بسیاری از اوقات فراغت اش را در تنهایی سپری می کند. برادرش امید را بسیار دوست دارد و فرزندان امیر تاجیک وی هیچ فرزندی ندارد.

امیر تاجیک در زمینه حضور در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما رکوردار محسوب می‌شود. تاجیک خواننده‌ ای که با ترانه «زیر آسمون شهر» به شهرت رسید و او را می‌ توان به‌ نوعی در زمره خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایرانی پس از انقلاب اسلامی به‌ حساب آورد.

امیر تاجیک توسط فدراسیون فوتبال ایران برای خواندن سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان انتخاب شد و برای این رقابت‌ها دو آهنگ ارائه داد. همچنین از امیر تاجیک به عنوان اصلی ترین گزینه برای خواندن سرود رسمی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۴ نیز یاد می‌شد که البته این سرود به احسان خواجه امیری واگذار شد.

امیر تاجیک و حضور در برنامه‌های تلویزیونی

امیر تاجیک بارها به عنوان خواننده در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما نظیر روز از نو، عشق من ایران من، سفر بخیر، مثلث، ساعت ۲۵ و … حاضر شده است و به نوعی امیر تاجیک از این حیث رکوردار محسوب می‌شود.

امیر تاجیک پس از عیادت با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، در گفتگویی برای برگزاری کنسرتی در حمایت از این جانبازان اعلام آمادگی کرد.

آلبوم‌های امیر تاجیک

آلبوم های امیر تاجیک دارای حس و کاراکترهای مشترکی می باشند. امیر تاجیک پس از مطرح شدن، آلبوم‌های زیر آسمون شهر و همکلاسی را منتشر کرد، و پس از وقفه‌ای طولانی در سال ۱۳۹۱ آلبوم زندگی را روانه بازار کرد.

تک آهنگ‌های امیر تاجیک

امیر تاجیک,تصویر امیر تاجیک,آهنگ های امیر تاجیک

امیر تاجیک تا کنون تک آهنگ های متعددی را منتشر نموده است: که می توان به آرش تبر، دستم را بگیر ، دیوونه، هجوم مرگ ، جنگل سبز، نشان اقتدار، سینه رخ ،  بی تو (با همراهی مهرداد تریزاده)، تیم قهرمان، ایران، زیر آسمان شهر،  یه مسجد،از بوسه تا عشق، تو هم تایید کن، زندگی،  دلم از راه پره، بارون ، سیب ممنوع، پنجمین دیوار .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا