پردیس احمدیه مهمان امشب دورهمی ۱۷ دی ۹۹ کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره پردیس احمدیه و بیوگرافی کامل پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پردیس احمدیه ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۸ تیر ماه سال ۱۳۷۱ شمسی در شهر تهران می باشد. پدر او سال ها است که فوت کرده است و مادر وی نیز نقاش است. پردیس احمدیه فارغ ‌التحصیل رشته نوازندگی ساز ایرانی است.

همسر پردیس احمدیه

او از سال ۱۳۸۶ شمسی با بازی در فیلم مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی افشین صادقی و به نویسندگی حمید نعمت ‌الله وارد عرصه بازیگری شد. وی سپس و برای بار دوم در سال ۱۳۹۰ شمسی و وقتی ۱۹ سال سن داشت در فیلم کلاس هنرپیشگی، نقش نیکی را بازی کرد که همین فیلم او را به بازیگری علاقمند کرد تا این مسیر را ادامه دهد! او برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ با سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم ‌زاده اصل و به تهیه ‌کنندگی احمد زالی وارد تلویزیون شد!

از مشهورترین فیلم هایی که او در آن بازی کرده است، لاک قرمز به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی، به نویسندگی امیر عبدی و به تهیه ‌کنندگی کامران مجیدی است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌ است. فیلم سینمایی لاک قرمز، برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو این جشنواره شد.

پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ شمسی برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

وی در مصاحبه ای می گوید: ” به هیچ عنوان سعی نکردم از سبک بازیگر خاصی استفاده کنم و همیشه خواستم خودم باشم و از خودم پیروی و سبک خودم را پیاده کنم. هر بازیگرى جدا از میزان مهارت اش در زمینه بازیگرى، نماینده نسل خود است؛ آینده بازیگرى شبیه جامعه وقت است و به نوعی متناسب با شرایط آن پیش می رود. من هم تمام تلاش خودم را می کنم تا مماس با موقعیت های اجتماعی دست به انتخاب بزنم و امیدوارم سینما هم در آینده کارکردی اثرگذارتر داشته باشد! “

پردیس احمدیه

او همچنین فعالیت تئاتر خود را از سال ۱۳۹۲ شمسی با نمایش ناتمام به کارگردانی سیما تیرانداز تجربه کرد! تا اینکه برای بار دوم در سال ۱۳۹۴ شمسی با نمایش کشتن کفتر چاهی بروی صحنه رفت. وی در این باره می گوید: ” باید بگویم که اتفاقی که در تئاتر می افتد در سینما نمی افتد، اجرای تئاتر به فیزیک بازیگر کمک می کند! “

لازم به بیان است وی در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به جمع بازیگران فیلم سینمایی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست! از نکات ویژه این فیلم همکاری دوباره داریوش مهرجویی با علی نصیریان و عزت‌ الله رمضانی ‌فر پس از ۴۰ سال است.

پردیس احمدیه در برنامه دورهمی

پردیس احمدیه مهمان برنامه دورهمی به میزبانی مهران مدیری در تاریخ ۱۷ دی ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بود.

زندگی شخصی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه تاکنون ازدواج نکرده است و وی مجرد می باشد.

فیلم های سینمایی

سالعنواننقشکارگردان
۱۳۸۵ شمسیمقلد شیطانمریمافشین صادقی
۱۳۹۰ شمسیکلاس هنرپیشگینیکیعلیرضا داوودنژاد
۱۳۹۲ شمسیدلم می‌خوادبیماربهمن فرمان‌آرا
۱۳۹٣ شمسیتگرگ و آفتابگلیرضا کریمی
خانه دخترستارهشهرام شاه‌ حسینی
۱۳۹۴ شمسیلاک قرمزاکرمجمال سیدحاتمی
۱۳۹۵ شمسیخفه ‌گینسیمفریدون جیرانی
۱۳۹۷ شمسیسرکوبپروانهرضا گوران
۱۳۹٨ شمسیتومانآیلینمرتضی فرشباف
مجبوریمرضا درمیشیان
لامینورداریوش مهرجویی

فیلم ها و سریال های تلویزیونی

سالعنواننقشکارگردان
۱۳۹۲ شمسییادآوریفرشتهحجت قاسم ‌زاده اصل

تئاتر

سالعنواننقشکارگردان
۱۳۹۲ شمسیناتمامسیما تیرانداز
۱۳۹۴ شمسیکشتن کفتر چاهیرضا حداد

پردیس احمدیه در اینستاگرام

https://www.instagram.com/pardisahmadiyeh

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا