پیشگویی و فال راجت نیر هندی | فال هندی امروز مخصوص دی ۱۴۰۲

در این مطلب از سایت جدولیاب می توانید پیشگویی و فال راجت نیر هندی خود را مطالعه کنید و از اتفاقاتی که قرار است برایتان به صورت روزانه رخ دهد تا حدودی آگاهی پیدا کنید. راجت نیر از مشهور‌ترین فالگیر‌ها در هند و اولین نفری است که در این کشور به عنوان یک طالع‌بین مشهور شده است. او ادعا می‌کند در فالگیری‌های خود از دو شیوه ستاره‌شناسی و عددخوانی استفاده می‌کند. به من بگو آیا در آینده فرد موفقی خواهم بود؟ کار‌هایم چطور پیش می‌روند؟ زندگی من چگونه خواهد بود؟ این سوالات مشترکی است که بیشتر مردم از فالگیر‌ها می‌پرسند. فرقی نمی‌کند که آن‌ها ساکن کدام نقطه از این کره خاکی باشند، چرا که وقتی پای بساط فالگیر‌ها می‌نشینند همگی به افراد ساده و زودباوری تبدیل می‌شوند که دوست دارند بهترین چیز‌ها را از زبان فالگیر‌ها بشنوند. اگر می خواهید فال راجت نیر هندی خود را مشاهده کنید با ما همراه باشید.

فال راجت نیر هندی

🐲 فروردین 🐲

کارت: فصل زمستان

نماد: محقق : کارت محقق، بر نتایجی که از مشغولیت‌های فکری و ذهنی حاصل می‌شود، اشاره دارد. ذهن محقق، زیرک و هوشیار است و راه حل سخت‌ترین مسائل و مشکلات را پیدا می‌کند.

🐲 اردیبهشت 🐲

کارت: اژدهای سبز

نماد: شروع : کارت اژدهای سبز، نشان‌دهنده‌ی فرا رسیدن زمانی است که شما پروژه‌ی جدیدی را شروع می‌کنید یا زندگی‌تان در مسیر جدیدی قرار می‌گیرد.

🐲 خرداد  🐲

کارت: حلقه

نماد: تک شاخ، جانوری افسانه‌ای : کارت تک شاخ نشان‌دهنده‌ی چشم‌اندازی روشن از آینده است، علاوه بر این، این کارت بر شناخت چهره واقعی دیگران نیز اشاره دارد. در موارد نادری این کارت ممکن است از فردی با قدرت روحی و ذهنی بالا نیز خبر دهد.

🐲 تیر 🐲

کارت: حلقه

نماد: اژدها : کارت اژدها از خوش‌شانسی و بخت و اقبالی بزرگ خبر می‌دهد. برای رسیدن به سود و منفعتی که این کارت از آن خبر می‌دهد، نیازی به تلاش و کوشش نیست. بنابراین شما نمی‌توانید با کار و تلاش به این سود و موهبتی که گفته شد برسید. این سود و منفعت فراوان، این بخت خوب، خودش خواهد آمد و احتمالاً شما را بسیار متعجب و حیرت‌زده خواهد کرد.

 🐲 مرداد 🐲

کارت: عصا

نماد: هفت ستاره : کارت هفت ستاره بر رشد، پیشرفت، خلاقیت و قدرت اشاره دارد. بنابراین شما باید به قوه‌ی خلاقیت خود اجازه دهید که آزادانه و بدون حد و مرز ظهور کرده و شکوفا شود. علاوه براین کارت هفت ستاره، از امید به آینده نیز خبر می‌دهد.

🐲 شهریور 🐲

کارت: بامبو

نماد: لاک‌پشت : کارت لاک‌پشت به بی‌قراری و بی‌صبری اشاره می‌کند که در جریان رویدادهایی که در شرف وقوع است رخ می‌دهد. بنابراین در مسائلی که پیش رو دارید احتمالاً لازم است که شما توجه، صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید تا آن مسائل و کارها به درستی حل و فصل شوند. علاوه بر این، کارت لاک‌پشت نماد عمر طولانی نیز می‌باشد.

🐉 مهر 🐉

کارت: عصا

نماد: زمین : کارت زمین، نشان‌دهنده‌ی موقعیتی ثابت و پایدار است که شما در این موقعیت موفق و کامیاب هستید یا اینکه چنین موقعیت و شرایطی در آینده‌ای نزدیک برایتان فراهم خواهد شد. این ثبات و پایداری همچنین موجب افزایش موفقیت و رشد چشم‌انداز شما برای آینده نیز خواهد شد.

🐉 آبان 🐉

کارت: بامبو

نماد: آب : کارت آب از نیاز برای برقراری ارتباط خبر می‌دهد. بنابراین رفتن به سفر ممکن است برای برقراری ارتباطی مناسب، لازم و ضروری باشد. شما ممکن است برای ارائه‌ی یک سند مالکیت فراخوانده شوید یا اینکه رویداد یا اتفاقی جدی برایتان رخ دهد.

🐉 آذر 🐉

کارت: گل داودی

نماد: خوشی و لذت : کارت گل داودی بر دوره‌ای اشاره می‌کند که شما بسیار شاد و پر نشاط هستید و اوقات شما با فعالیت‌های اجتماعی و لحظه‌های آرامش‌بخش و مفرح پر شده است. در این صورت شما به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره در آرامش و لذت به سر می‌برید.

🐉 دی 🐉

کارت: باد شرقی

نماد: چوب : به طور کلی، کارت باد شرقی به خود‌بینی و دقت در کارهای خودتان اشاره دارد.

 🐉 بهمن 🐉

کارت: حلقه

نماد: حشره : کارت حشره بر سود و منفعتی در مدت زمانی کوتاه اشاره دارد که از طریق کار زیاد و موقتی حاصل می‌شود. آنچه در تعبیر این کارت اهمیت دارد این است که بدانید منفعت و دستاوردی که گفته شد پایدار و بادوام نیست و اهمیت چندانی نیز نخواهد داشت. در بهترین حالت می‌توان گفت که این سود و منفعت می‌تواند مقدمه‌ای برای رسیدن به نتایج چشمگیر و قابل ملاحظه نیز باشد.

🐉 اسفند 🐉

کارت: بامبو

نماد: وزغ : کارت وزغ بر لحظه‌های آشفته و آزار‌دهنده در مسیر زندگی اشاره می‌کند؛ اما جای نگرانی نیست چون این رنجش و آزردگی‌ها به‌زودی برطرف خواهند شد. این کارت همچنین می‌تواند بر اهداف و آرزوهای بزرگ و دور از دسترس شما نیز اشاره داشته باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا