دانلود گفتگوی فریدون جیرانی با مصطفی زمانی در کافه آپارات

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی مصطفی زمانی با فریدون جیرانی در کافه آپارات برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. مصطفی زمانی ، بازیگر سریال‌ های ” یوسف پیامبر ” به کارگردانی فرج ‌الله سلحشور  ، ” شهرزاد ” به کارگردانی حسن فتحی و ” نهنگ آبی ” به کارگردانی فریدون جیرانی در گفتگو با کافه آپارات و فریدون جیرانی درباره مسائل مختلفی از جمله اقتصاد، فساد، سیاست و موضع‌ گیری هنرمندان در زمان انتخابات رئیس‌ جمهوری صحبت کرد.

گفتگوی مصطفی زمانی با فریدون جیرانی

​زمانی که با بازی در نقش حضرت یوسف شناخته شد در بخشی از این گفتگو عنوان می‌ کند که تا وقتی عده ‌ای دزدی و اختلاس می ‌کنند، فرقی ندارد چه کسی رئیس ‌جمهور شود.

مصطفی زمانی پیشتر در گفتگو با چلچراغ گفته بود: ” یادم هست زمانی که سر شهرزاد بودم و دکتر حسن روحانی کاندیدا شده بودند، خیلی در فضای مجازی اذیت شدم. تعدادی از همکارانم در پروژه شهرزاد عکس ‌شان کنار هم منتشر شده بود و از کاندیدای مورد نظر حمایت کرده بودند، ولی چون من نخواسته بودم در این حرکت شرکت کنم، بنابراین عکسم در میان ‌شان منتشر نشد و همین موجب شد در فضای مجازی مورد حمله بسیاری قرار بگیرم. “

مصطفی زمانی ، بازیگر یوسف پیامبر در گفتگو با کافه آپارات گفت: بازیگران سواد سیاسی ندارند، نباید رای خود را بر مردم تحمیل می ‌کردند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا