اسامی بازیگران سریال پایتخت ۶ + خلاصه داستان پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

در این پست از جدول یاب اسامی بازیگران سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و همینطور خلاصه ای از داستان آن آمده است. سری ششم پایتخت از آبان ماه ۹۸ آغاز شده و برای نوروز ۹۹ پخش خواهد شد .

اسامی بازیگران سریال پایتخت

پیش از این قرار بود مرحوم خشایار الوند نویسنده این سریال باشد که متاسفانه او دیگر در قید حیات نیست و این مسئولیت به محسن تنابنده وآرش عباسی واگذار گردید.

سریال پایتخت 6
سریال پایتخت ۶

طبق گفته های الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت در فصل جدید پایخت بعنی سری ششم آن شاهد تغییر در بازیگران خواهیم بود و یکی از آن های حذف کاراکتر بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه است که به گفته ی او به دلیل تکراری شدن نقش از سری جدید پایتخت حذف شده است . از دیگر تغییرات سریال اضافه شدن مجدد مهران احمدی در نقش بهبود فریبا به داستان است  که پیش از این در سه فصل ابتدایی سریال حضور داشت.

سریال پایتخت 6
سریال پایتخت ۶

گروه تولید این سریال قرار است بعد از تصویربرداری در شیرگاه و بخش‌هایی در تهران راهی یکی از کشورهای اروپایی شوند.فصل شش سریال «پایتخت» توسط آرش عباسی به نگارش درآمده است و گروه تولید هنوز با نویسنده دیگری قرارداد نبسته‌اند.

سریال پایتخت 6
سریال پایتخت ۶

بازیگران سریال پایتخت ۶

محسن تنابنده در نقش نقی معمولی / ریما رامین فر در نقش هما / احمد مهرانفر در نقش ارسطو / نسرین نصرتی در نقش فهیمه / هومن حاج عبدالهی در نقش رحمت / مهران احمدی در نقش بهبود / بهرام افشاری در نقش بهتاش / سارا و نیکا فرقانی  و …. .

سریال پایتخت 6
سریال پایتخت ۶

داستان سریال پایتخت ۶ چیست ؟

قصه این سری از پایتخت دارای موقعیت های کمیک زیادی است و با برگشت بهبود به داستان موقعیت های طنز جدیدی به داستان اضافه شده است.

همچنین محسن تنابنده، حضور بازیگران فصل های قبلی در این سریال گفت: در «پایتخت» جدید دیگر بابا پنجعلی با ما نخواهد بود.»

او افزود: «پنجعلی در فصل جدید می میرد و روح او در قصه جریان خواهد داشت.»

سریال پایتخت 6
سریال پایتخت ۶

تنابنده به عنوان طراح اصلی این سریال علت این اتفاق را اینطور بیان کرد: «دلیل این تغییر این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می‌بندد و اگر روح پنجعلی را در سنین مختلف با داستان همراه کنیم، موقعیت‌های طنز بهتری خواهیم داشت و بهتر و راحت‌تر نیز می‌توان برای دیالوگ نوشت و لحظات شیرین‌تر خلق کرد.»

بابا پنجعلی با بازی و گریم متفاوت علیرضا خمسه یکی از شخصیت‌های محبوب سریال «پایتخت» است که در پنج فصل از این مجموعه مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است.

سریال پایتخت 6
سریال پایتخت ۶

زمان پخش پایتخت ۶

این سریال در ۱۵ قسمت برای پخش در ایام نوروز ۹۹ تولید می شود و در این عید از شبکه یک پخش می گردد. ساعت ۲۲ زمان پخش سریال پایتخت ۶ است.

محسن تنابنده در نقش نقی معمولی، بهرام افشاری در نقش بهتاش فریبا ، هومن حاجی عبداللهی در نقش رحمت و ریما رامین فر در نقش هما بازیگرانی هستند که در زیر با گریم جدید سریال پایتخت ۶ از نظرتان می گذرد.

محسن تنابنده

بهرام افشاری

هومن حاجی عبداللهی

ریما رامین فر

نخستین سری سریال پایتخت، سال ۹۰ از تلویزیون به نمایش درآمد و با چنان استقبالی روبه رو شد که سیروس مقدم تا امروز سری ششم این سریال را آماده پخش در نوروز ۹۹ دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا