دانلود کنسرت زنده علی زند وکیلی در ۲۱ فروردین ۹۹

در این مطلب، امکان مشاهده و همچنین دانلود کنسرت زنده علی زند وکیلی در ۲۱ فروردین ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. اجرای کنسرت‌ آنلاین یا نوروزخانه با صندلی‌ های خالی به‌ منظور ایجاد لحظات شاد برای مردم در ایام قرنطینه و همچنین تشویق آن‌ ها به ماندن در خانه و قطع زنجیره ی ابتلا به ویروس کرونا، به همت شهرداری تهران و با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مرکز همایش های برج‌ میلاد آغاز شده است و با ۱۵ اجرا ، هر شب در ساعت ۲۱ به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است کنسرت آنلاین امشب ۲۱ فروردین ۹۹ ، در ساعت ۲۱:۰۰ با اجرای علی زند وکیلی برگزار می‌ شود. لازم به بیان است این برنامه را می توان به صورت زنده از سایت های آنتن، تیوا www.tva.tv ، فیلم نت، ارمغان، گروه پیشتاز، هاشور، رسانه مهر، پویا رسانه، آی سینما، سینمای همراه، رسانه لحظه و همچنین گپ فیلم آپارات تماشا کرد.

اما بد نیست درباره علی زند وکیلی توضیحاتی داشته باشیم!

علی زند وکیلی ، خواننده و نوازنده متولد ٢۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ شمسی در شهر شیراز می باشد. علی زند وکیلی فعالیت هنری خود را از سه سالگی با نواختن ساز تنبک و آواز آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ شمسی نیز به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن ساز سنتور و پیانو را نیز آموخت. وی در سال ۱۳۸۱ شمسی به هنرستان موسیقی تهران وارد شد و از همان هنرستان فارغ‌ التحصیل شد.

کنسرت زنده علی زند وکیلی

علی زند وکیلی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان زند بند تاسیس کرد. وی سابقه همکاری با گروه‌ های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ را دارد و کنسرت هایی را نیز به همراه این گروه‌ ها برگزار کرده‌ است.

از جمله کارهای شاخص علی زند وکیلی می‌ توان به تیتراژ مجموعه‌ های ” دزد و پلیس ” ، ” پژمان ” (آخر قصه) و ” شاهگوش ” (زهره) و همچنین ” زیر پای مادر ” (آخرین رویا) اشاره کرد. علی زند وکیلی در زمستان سال ۱۳۹۲ شمسی آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد. علی زند وکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ شمسی به اجرای برنامه پرداخت.

 تماشای کنسرت آنلاین با بیش از ۷ میلیون بازدید کننده

علی زندوکیلی که شب گذشته جمعه ۲۲ فروردین ماه در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفته بود به نقل از روابط عمومی شبکه اینترنتی “تیوا” نوشته است : “علی زند وکیلی رکورد چند شب گذشته کنسرت‌های آنلاین را که به همت شهرداری تهران، سازمان صوت و تصویر فراگیر صدا سیما و شبکه تیوا برگزار شده بود را با بیش از ۷ میلیون بازدید شکست.

این کنسرت در بیش از ۲۴ پلتفرم دارای مجوز ساترا به صورت زنده نمایش داده شد که با استقبال بی نظیر هواداران موسیقی پاپ و سنتی روبه‌رو شد.”

سینا و سحاب علم، شایان ریاحی، امید غفاریان و افشین بابایی نیز در این اجرا علی زندوکیلی را همراهی کردند.

به گزارش ایلنا، علی زندوکیلی در کنسرت آنلاینش قطعات “آب و آتش”، “عطر خاطره”، “شهرحسود”، “گل سرخ”، “جانانه”، “لالایی”، “دو زلفونت بود تار ربابم”، “باهار شیراز”، “باورم کن”، “روسری آبی”، “به سوی تو” و “لحظه شیرین” را اجرا کرد

“بر باد رفته” یکی دیگر از قطعاتی بود که توسط علی زندوکیلی اجرا شد و او آن را به قربانیان و بازماندگان بیماری کرونا و پرستاران و پرسنل کادر درمان تقدیم کرد. ویدئوی اجرای این قطعه را در زیر می‌توانید ببینید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
morteza
morteza
4 سال قبل

سلام لینک دانلودش کجاست؟

سحر احمدی
سحر احمدی
4 سال قبل

سلام
چه زمانی فایل دانلود رو قرار خواهید داد؟

دکمه بازگشت به بالا