گفتگوی مهران مدیری با پرویز فلاحی پور در دورهمی ۱۴ اسفند ۹۸ + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از گفتگوی مهران مدیری با پرویز فلاحی پور در دورهمی ۱۴ اسفند ۹۸ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری را خواهیم دید! با ما همراه باشید. برنامه دورهمى ۱۴ اسفند ماه با حضور پرویز فلاحى پور ، بازیگر تئاتر و تلویزیون در ساعت ۲۲ از شبکه نسیم صداوسیما جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

پرویز فلاحی پور در دورهمی ۱۴ اسفند

پرویز فلاحی‌ پور ، بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۵ بهمن ماه سال ۱۳۳۶ شمسی در شهر تهران می باشد. پرویز فعالیت هنری خود را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران و هنگامی که یک دانش آموز دبیرستانی بود، با حضور در یک گروه تئاتر آغاز کرد.

پرویز در سال ۱۳۷۶ شمسی و وقتی ۴۰ سال سن داشت، با حضور در سریال تلویزیونی ” فردا دیر است ” به کارگردانی حسن فتحی و به نویسندگی چیستا یثربی و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وارد دنیای تلویزیون شد. پرویز در سال ۱۳۸۰ شمسی، سومین تجربه ی خود را بار دیگر با حسن فتحی در سریال تلویزیونی ” شب دهم ” در ۱۵ قسمت رقم زد! بازی پرویز در نقش ” یاور ” در این سریال به شدت دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. همچنین وی اولین تجربه بازی در فیلم تلویزیونی را نیز در سال ۱۳۸۲ شمسی و با حضور در فیلم سینمایی ” نسخه خطی ” به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۲ شمسی بدست آورد.

پرویز در سال ۱۳۹۴ شمسی با حضور در سریال ” شهرزاد ” به کارگردانی حسن فتحی و به نویسندگی حسن فتحی و نغمه ثمینی، در نقش ” نصرت پاشایی ” باز هم درخشید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا