زندگینامه کامل پرویز فلاحی پور بازیگر تئاتر و تلویزیون + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره پرویز فلاحی پور بازیگر تئاتر و تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پرویز فلاحی‌ پور ، بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۵ بهمن ماه سال ۱۳۳۶ شمسی در شهر تهران می باشد. پرویز فعالیت هنری خود را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران و هنگامی که یک دانش آموز دبیرستانی بود، با حضور در یک گروه تئاتر آغاز کرد. او پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز تا سال ۱۳۷۶ شمسی درگیر حضور در فعالیت های تئاتر بود. وی تا سال ها در این عرصه حضور موفقی داشت.

پرویز فلاحی پور فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی می باشد.

حضور پرویز فلاحی پور دنیای تلویزیون

پرویز در سال ۱۳۷۶ شمسی و وقتی ۴۰ سال سن داشت، با حضور در سریال تلویزیونی ” فردا دیر است ” به کارگردانی حسن فتحی و به نویسندگی چیستا یثربی و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وارد دنیای تلویزیون شد.

وی در سال ۱۳۸۰ شمسی، سومین تجربه ی خود را بار دیگر با حسن فتحی در سریال تلویزیونی ” شب دهم ” در ۱۵ قسمت رقم زد! بازی پرویز در نقش ” یاور ” در این سریال به شدت دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. همچنین وی اولین تجربه بازی در فیلم تلویزیونی را نیز در سال ۱۳۸۲ شمسی و با حضور در فیلم سینمایی ” نسخه خطی ” به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۲ شمسی بدست آورد.

ماجرای ممنوع الکاری پرویز فلاحی پور

پرویز در سال ۱۳۸۸ شمسی بازی موفقی را در سریال تلویزیونی ” دلنوازان ” به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و با حضور بازیگرانی همچون شاهرخ استخری و سحر قریشی به نمایش گذاشت! اما متاسفانه اختلاف او با تهیه کننده این پروژه تلویزیونی سبب شد تا وی از سال ۱۳۸۹ شمسی تا ۱۳۹۱ شمسی ممنوع الکار شود!

پرویز فلاحی پور و حضور در سریال شهرزاد

پرویز در سال ۱۳۹۴ شمسی با حضور در سریال “ شهرزاد ” به کارگردانی حسن فتحی و به نویسندگی حسن فتحی و نغمه ثمینی، در نقش ” نصرت پاشایی ” باز هم درخشید.

زندگی شخصی پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی پور ازدواج کرده است؛ و وی متاهل می باشد. وی در مصاحبه ای درباره کودکی خود چنین می گوید: ” در کودکی آرزو داشتم یک دوچرخه داشتم اما پدرم بخاطر امنیت من هیچ وقت برایم دوچرخه نخرید! به همین دلیل وقتی خودم بچه دار شدم، اولین چیزی که برایش خریدم، دوچرخه بود! “

در ۲۶ تیر ماه سال ۱۳۹۶ شمسی فلاحی پور به علت سکته قلبی در بیمارستان نفت تهران بستری شد! او با بهبود وضعیت سلامتی خود مرخص شد اما سپس با رسانه ای کردن خبری مبنی بر گرو گرفتن گواهینامه توسط بیمارستان، اعلام کرد که با او همچون یک دزد برخورد شده است! بیمارستان نفت تهران سپس با انتشار بیانیه ای موضوع را این طور بیان کرد که ارائه چک برای صورت حساب ۱۷۰ میلیون ریالی بدون تاریخ، عامل گرفتن مدرک معتبر برای ترخیص ایشان بوده است!

افنخارات این بازیگر

پرویز در سال ۱۳۸۰ شمسی، جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در نمایش ” لابی ” از بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دریافت کرد.

اینستاگرام پرویز فلاحی پور

وی در فضای مجازی فعالیتی ندارد. و هیچ صفحه رسمی ای در اینستاگرام ندارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا