زمان دقیق پخش و تکرار برنامه کودک شو در نوروز ۹۹

در این مطلب، درباره زمان دقیق پخش و تکرار برنامه کودک شو در نوروز ۹۹ توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در ابتدا بد نیست بدانید برنامه ” کودک شو ” کودک شو به کارگردانی و به تهیه کنندگی رضا نصیری ، یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای دست یافتن به جایزه بزرگ، با هم به رقابت می پردازند و در این میان کودکان نیز در دنیای کودکانه خود به بازی مشغول هستند!

این برنامه با اجرای پژمان بازغی ، بازیگر پرطرفدار شامل بخش های غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می باشد! اما در این بین، برنامه ” کودک شو ” نیز ز دیگر برنامه‌ های نوروزی است که قرار است در ایام نوروز ۹۹ به روی آنتن برود. فصل قبلی برنامه تلویزیونی ” کودک شو ” در هشتم شهریور ماه سالجاری و قبل از آغاز ماه محرم به پایان رسیده بود. در فصل سوم برنامه ” کودک شو ” شاهد حضور ۹۶ خانواده به عنوان شرکت کننده بودیم که ۲۴ خانواده از بین آن ها، با کسب آرای مردمی به مرحله نهایی رسیدند!

برنامه کودک شو

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه کودک شو در نوروز ۹۹

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، ویژه برنامه ” کودک شو ” از جمعه اول فروردین ساعت ۲۱ تا پایان تعطیلات نوروزی ۹۹ مهمان خانه های مردم خواهد بود. تکرار برنامه کودک شو فردای پخش ساعت ۹:۳۰ و ۱۵ پخش می شود.

لازم به بیان است دکور و محتوی برنامه تلویزیونی ” کودک شو ” در سری جدید تغییرات چشمگیری داشته است و ضبط آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

بی شک ” کودک شو ” یکی از برنامه‌ های موثر در راستای تقویت مهارت‌ های زندگی سالم و همچنین کیفیت ارتباط موثر با فرزندان می باشد. همچنین یکی دیگر از اتفاقات مهم این برنامه تلویزیونیف آموزش حمایت از کالای ایرانی است!

 

۵ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا