زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه بازیمون با اجرای سعید فتحی روشن + چگونگی شرکت

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه بازیمون با اجرای سعید فتحی روشن و همچنین چگونگی شرکت در مسابقه بازیمون خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

مسابقه تلویزیونی بازیمون ، به کارگردانی عباس اختری و به تهیه کنندگی عباس اختری و سینا شریفی یک برنامه معمایی و ماجراجویانه می باشد! این مسابقه تلویزیونی پر از رمز و راز با اجرای سعید فتحی روشن پخش خواهد شد! سعید فتحی روشن و همکار وی یعنی شکوفه عزیزی ، معماهایی را طرح می کنند و شرکت کننده ها با عبور از اتاق های مختلف، ضمن حل معماها در نهایت به میز شام می رسند. درباره سعید فتحی روشن بد نیست بدانید وی دوره دیده رشته شعبده در کشورهای سوئد و آلمان می باشد!

جالب است بدانید سعید فتحی روشن در سال ۱۳۹۱ شمسی توانست اولین مجموعه آموزشی به نام ” این مرد جادویی نیست ” را با مجوز رسمی به بازار عرضه کند که با استقبال خوبی نیز مواجه شد. سعید فتحی روشن در سال ۱۳۹۷ شمسی، جزو اولین شرکت کنندگان برنامه استعدادیابی ” عصر جدید ” بود که با یک شعبده بازی و ذهن خوانی توانست به فینال این مسابقه تلویزیونی راه پیدا نماید!

همچنین شکوفه عزیزی ، دیگر شرکت کننده مسابقه عصر جدید ، همان عروسک‌ گردانی است که با وجود اجراهای زیبا، نتوانست به فینال مسابقه عصر جدید راه پیدا نماید!

مسابقه بازیمون را می توان اولین اتاق فرار یا اسکیپ روم تلویزیونی در ایران در نظر گرفت که با ژانر هیجان و ترس از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. شاید این سوال پیش آید که اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

اتاق فرار ، مجموعه‌ ای است که شما یک ساعت یا بیشتر از زمان خود را در آنجا می گذرانید و قرار است معماهایی را حل کنید تا بتوانید از این اتاق فرار کنید! شاید در برخی فیلم‌ های سینمایی دیده باشید که یک قاتل سریالی به دنبال کشتن عده‌ ای است و آن‌ ها قرار است از دست او فرار کنند! تجربه حضور در اتاق فرار نیز چیزی شبیه به این است و عمدتا با ترس و دلهره همراه است. در اتاق فرار در روی شما بسته می‌ شود و شما در زمان مشخص شده که اغلب یک ساعت است، فرصت دارید تا معماهای اتاق را حل کنید. اشیای پنهانی را پیدا کنید، پازل‌ ها را حل کنید، قفل‌ ها را با سرنخ‌ ها باز کنید و رمزها و کدها را پیدا کنید!

توجه داشته باشید کار تیمی بازیکنان در این بازی اهمیت دارد و همه اعضای گروه با توجه به توانایی‌ های خود بایستی در آن مشارکت داشته باشند. اتاق فرار یک ماجراجویی تمام عیار است که دکورهای بسیار واقعی هم دارد! اغلب اتاق فرارها بین ۴ الی ۸ نفر ظرفیت دارند و نبایستی تعداد بازیکنان، کم‌ تر یا بیشتر از این تعداد باشند!

زمان پخش مسابقه بازیمون

مسابقه تلویزیونی بازیمون از ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن می رود. لازم به بیان است مسابقه بازیمون روزهای شنبه و یکشنبه‌ هر هفته، حوالی ساعت۲۲:۳۰ از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

چگونگی شرکت در مسابقه تلویزیونی بازیمون

ثبت نام در مسابقه تلویزیونی بازیمون ، در قالب تیم های چهار نفره (یک گروه سه نفری + نفر چهارمی به عنوان جایگزین) انجام می پذیرد. قوانین شرکت در این مسابقه عبارت است از:

  • رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران الزامی است.
  • کسانی که ثبت نام می کنند در نظر داشته باشند که اگر در گروه خود، خانم ها و آقایان مشترک حضور دارند، می بایست نسبت درجه یک با یکدیگر داشته باشند.
  • حداقل سن ثبت نام برای گروه‌ ها ۱۶ و حداکثر ۵۰ می باشد.
  • حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمان بندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کنندگان موظف هستند در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشند.
  • شرکت کنندگان ملزم به رعایت رازداری نسبت به معماهای برنامه و روش‌های حل آن می باشند.
  • شرکت در مسابقه بازیمون، نیاز به اطلاعات تخصصی ندارد و دارا بودن اطلاعات عمومی طبق قوانین اتاق فرار برای انتخاب گروه ها ملاک می باشد.
  • فعالیت شرکت کنندگان در فضای مجازی باید بر اساس رعایت موازین اخلاقی جمهوری اسلامی ایران باشد.
  • شرکت کنندگان از نظر جسمی و روحی باید صلاحیت لازم جهت شرکت در مسابقه را داشته باشند.
  • لازم است در انتخاب اعضای گروه خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان تغییر اعضای معرفی شده در ثبت نام اولیه وجود ندارد و تنها نفر رزرو که در ثبت نام معرفی می شود به عنوان جایگزین یکی از افراد اصلی می تواند در برنامه شرکت کند.

دقت داشته باشید جهت ثبت نام بایستی از طریق لینک زیر اقدام کنید:

ثبت نام در مسابقه بازیمون

آدرس اینستاگرام مسابقه بازیمون

https://www.instagram.com/bazimoontv3

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا