زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه نغمه عشاق از شبکه قرآن و معارف

جدول یاب ، محمد سیمری : یکی از شبکه های سیما که با برنامه های پرمحتوا و آموزنده ی خود توانسته است، بینندگان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد، شبکه قرآن و معارف است. بد نیست بدانید شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۲۱ آذر ماه سال ۱۳۷۹ شمسی مصادف با ۱۵ رمضان کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. شبکه قرآن و معارف همواره تلاش داشته است تا با تهیه و پخش برنامه های خوب و ارزشمند، به زوایای موضوعات متنوع علوم قرآن بپردازد.

نغمه عشاق

از جمله برنامه های بسیار پر مخاطب این شبکه قرآن و معارف سیما می توان به مسابقه تلویزیونی نغمه عشاق اشاره کرد. مسابقه نغمه عشاق با هدف معرفی استعدادهای برتر مداحی کشور برگزار می شود.

مسابقه بزرگ استعدادیابی مداحی نغمه عشاق

مسابقه تلویزیونی نغمه عشاق که برای اولین بار، با هدف کشف و تشویق استعدادهای مدح و مرثیه ائمه معصومین علیهم السلام در تلویزیون تهیه و تولید شده است، از روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی تا پایان ماه صفر، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با اجرای هادی ربیعی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود. مسابقه بزرگ استعدادیابی مداحی نغمه عشاق به تهیه کنندگی حسن صد خسروی با همکاری فرهنگسرای اندیشه تهیه و تولید می شود.

مسابقه مداحی نغمه عشاق

مسابقه تلویزیونی نغمه عشاق که برای رده ی سنی نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است، با حضور ۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان برگزار می شود؛ که در اولین دوره از این رقابت ها، متسابقین در سه مقطع دبستانی، متوسطه اول و متوسطه دوم به رقابت و مسابقه خواهند پرداخت.

جالب است بدانید پخش تصاویری از مرحله ابتدایی مسابقه، پشت صحنه مسابقه و آماده شدن نوجوانان برای این رقابت معنوی و همچنین گفتگو محمد علی آوینی با شرکت کنندگان از بخش های جذاب مسابقه بزرگ تلویزیونی نغمه عشاق به شمار می آید.

مسابقه مداحی

نحوه شرکت در مسابقه تلویزیونی نغمه عشاق

علاقمندان به شرکت در مسابقه بزرگ مداحی نغمه عشاق می توانند ویدئوهای خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی http://qurantv.ir/sendfile و یا از طریق پیام رسان سروش به آدرس https://sapp.ir/mosabegheyemadahi ارسال نمایند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا