ساعت دقیق پخش و تکرار مسابقه‌ اعجوبه ها با اجرای مهران غفوریان از شبکه سه

جدول یاب ، محمد سیمری : دنیای جدید بدون تردید دنیای رسانه و جعبه ی جادو است! در این بین، هر یک از شبکه های تلویزیونی می کوشند برای جذب تماشاگر بیشتر، برنامه هایی جدیدتر و خلاقانه تر تولید نمایند. شبکه سه سیما نیز از این غافله عقب نمانده است و تصمیم دارد با برنامه ای جدید و متنوع، وارد خانه های مردم شود. این برنامه که مسابقه‌ اعجوبه ها نام دارد،  یک برنامه استعدادیابی خلاق و جدید می باشد!

مسابقه اعجوبه ها

برنامه جدید استعدادیابی اعجوبه ها به کارگردانی احسان عبدی پور و به تهیه کنندگی سروش گل محمدی، قرار است با اجرای بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون، مهران غفوریان به زودی روی آنتن شبکه سه سیما رود. علاوه بر این، در این مسابقه برخی بازیگران و هنرمندان طنز چون بابک نهرین و… نیز حضور خواهند داشت.

مهران غفوریان (متولد سوم شهریور ماه سال ۱۳۵۳ شمسی در شهر تهران) بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌ نامه‌ نویس ایرانی سینما و تلویزیون با اجرای برنامه اعجوبه ها به شبکه سه سیما می آید.

مهران غفوریان

براساس برنامه ریزی های انجام یافته، با اتمام ماه صفر و شروع به ماه پربرکت ربیع الاول، برنامه سرگرم کننده ی شبانگاهی اعجوبه ها به کنداکتور شبکه سه سیما اضافه خواهد شد. شاید این سوال برای تان پیش آید که موضوع این برنامه حول چه محوری است؟

در پاسخ بایستی گفت این برنامه با محوریت استعدادیابی و در راستای نشان دادن توانمندی‌ های کودکان و نوجوانان و با اجرای مهران غفوریان پخش خواهد شد. لازم به بیان است شبکه سه سیما به تازگی، شروع به پخش تیزر برنامه اعجوبه ها کرده است!

مهران غفوریان، چندی پیش در پشت صحنه سریال “زوج یا فرد” گفته بود که قرار است اجرای یک برنامه ی تاک شو و یا مسابقه ی تلویزیونی را برعهده بگیرد! او در این گفت‌ و گو به حضور در شبکه نسیم اشاره کرده بود! البته اکنون برنامه ی دیگری با اجرای او در شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت. لازم به بیان است مهران غفوریان در اعجوبه‌ ها، فقط اجرای برنامه را برعهده دارد و آن تاک‌ شویی که مهران در گفت و گوی خود بر آن تأکید داشت، علاوه بر اجرا، کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز شامل می شود!

بد نیست بدانید آن برنامه، برنامه دیگری است که طرح پیشنهادی آن در اختیار مدیران مربوطه در شبکه نسیم سیما قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد پس از پایان این برنامه استعدادیابی جدید، غفوریان به دنبال آن کار خواهد رفت. بی شک مسابقه اعجوبه ها، تجربه ای متفاوت برای مهران غفوریان خواهد بود!

اعجوبه ها

شرایط شرکت در مسابقه اعجوبه ها چیست؟

سروش گل‌ محمدی، تهیه‌ کننده مسابقه اعجوبه ها در این باره می گوید: “این برنامه که “اعجوبه‌‌ ها” نام دارد، در حال حاضر ۱۰۰ قسمت است و انشاالله در ماه ربیع‌ الاول، پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز خواهد کرد. هرکدام از قسمت‌ ها ۷۰ یا ۸۰ دقیقه‌ ای است و هفته‌ ای دو یا سه شب روی آنتن خواهد رفت.”

سروش گل‌ محمدی به شروع ضبط برنامه و استعدادهایی که می‌ توانند در این برنامه شرکت کنند نیز اشاره کرد و گفت:” ۳ تا ۱۳ ساله‌ هایی که استعداد یا توانمندی خاصی دارند، می‌ توانند ویدئوهای مرتبط با استعداد یا توانمندی خود را به آدرس اینترنتی برنامه اعجوبه‌‌ ها ارسال کنند و پس از قبولی در تست‌ های گوناگون، راهی این برنامه در تلویزیون شوند.”

وی در ادامه تأکید کرد: “برنامه یک هفته ی دیگر ضبط خود را در حکیمیه آغاز خواهد کرد و تاکنون از چیزی در حدود ۱۶۰ نفر تست گرفته شده است.”

بابک نهرین

آدرس اینستاگرام مسابقه‌ اعجوبه ها

http://www.instagram.com/ojoobe_tv3

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا