ساعت پخش و تکرار سریال بر سر دو راهی از شبکه آی فیلم

ساعت پخش و تکرار سریال بر سر دو راهی از شبکه آی فیلم را در این مطلب از سایت جدولیاب قرار داده ایم با ما همراه باشید.

ساعت پخش و تکرار سریال بر سر دو راهی از شبکه آی فیلم

سریال بر سر دو راهی با نام های قبلی ساده دلان یا تنگنا محصول سال ۱۳۹۸ به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی اولین بار نوروز ۹۸ روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

گفتنی است سریال بر سر دو راهی سومین همکاری حامد عنقا و بهرنگ توفیقی است. این مجموعه نمایشی، یک ملودرام عاشقانه است.

پخش و تکرار سریال بر سر دو راهی از شبکه آی فیلم

اولین قسمت از سریال بر سردوراهی چهارشنبه بیستم فروردین ماه روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است. این سریال  هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آی فیلم فارسی پخش و در ساعت های ۴ صبح و :۱۲ ظهر بازپخش می شود.

این سریال تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ۱۶ قسمت ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال بر سر دو راهی

«بر سر دوراهی» یک ملودرام عاشقانه و با نشاط است و در خلاصه آن آمده: یک جوان فقیر ساده دل به واسطه مردانگی و کمک به بانویی سالخورده، بی آنکه بخواهد و بداند با اتفاقاتی عجیب روبرو می شود که … .

اسامی بازیگران سریال بر سر دو راهی

حمید گودرزی در نقش «حامد ظروفچی»، شخصیت اصلی و بدهکار جلال، مهراوه شریفی نیا در نقش «مریم»، دختر عمو و نامزد حامد، میترا حجار در نقش «پریناز»، دخترخوانده عزت الملوک، عنایت بخشی در نقش «جلال»، گاراژ دار و طلبکار حامد، بهنوش بختیاری در نقش «ثریا»، خدمتکار و دخترخوانده عزت الملوک، افسانه چهره آزاد در نقش «سیمین»، خواهر زاده عزت الملوک، بهرنگ علوی در نقش «سینا»، دوست حامد، مجید مشیری در نقش «جاوید صفامنش»، برادرزاده عزت الملوک، شهین تسلیمی در نقش عزت الملوک صفامنش، اسماعیل پوررضا در نقش «ناصر»، پدر حامد، اکبر رحمتی در نقش «نعمت»، بقال، یلدا قشقایی در نقش «اکرم»، مادر مریم و زن عموی حامد، شیرین آقارضاکاشی در نقش «مهین»، مادر حامد، داود بنی‌اسد در نقش زیردست جلال گاراژی، محمد شهرابی در نقش «اِسی» (اسماعیل)، دوست سینا و حامد، مجید علیزاده در نقش «فری»، زیردست جلال گاراژی، محمدعلی ساربان در نقش «سام شهشهانی»، وکیل عزت الملوک و حامد، محمدرضا نیلی در نقش «نصیری» و محسن شریفی در نقش «کسری»، قمارباز ترکیب بازیگران سریال بر سر دوراهی را تشکیل می دهند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا