شوخی سیاسی رضا رشیدپور با محمدباقر قالیباف + ویدیو

در  این مطلب، ویدیویی دیدنی از شوخی سیاسی رضا رشیدپور با محمدباقر قالیباف را در برنامه نوروز ۹۹ اتفاق خواهیم دید! با ما همراه باشید. رضا رشیدپور در ویژه برنامه اتفاق شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته ۲۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی روی آنتن رفت، در بخشی از برنامه با محمدباقر قالیباف گفتگوی جالبی داشت!

رضا رشیدپور درباره گفت و گوی طنز سیاسی این چنین گفت: ” این جدیدترین بخش ویژه برنامه اتفاق است؛ در این گفت و گوی طنز افرادی را انتخاب کردیم که با ظرفیت‌ ترین و با جنبه‌ ترین هستند! این بخش نشان می‌ دهد که فضای طنز سیاسی می تواند در تلویزیون باز شود و همان شوخی‌ هایی که در فضای مجازی است روی آنتن داشته باشیم. “

شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امسال در اقدام جدیدی قصد دارد یکی از برنامه‌ های تازه خود یعنی ” اتفاق ” را ویژه تحویل سال روی آنتن بفرستد! با توجه به ساختار متفاوت و جدید این برنامه، انتظار می‌ رود شاهد اتفاقی فراتر از گفت‌ و گوی معمولی با سلبریتی‌ ها و هنرمندان مختلف باشیم، به ویژه این که رضا رشیدپور در اولین ” اتفاق ” هم به صراحت اعلام کرد که رویکرد برنامه دعوت از بازیگران یا خوانندگان نیست!

حضور رضا رشیدپور به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مخاطبان تنوع خوبی خواهد بود! در سال‌ های گذشته مخاطبان احسان علیخانی را در جایگاه مجری برنامه تحویل سال دیده‌ اند؛ علاوه بر این رضا رشیدپور پس از یک سال غیبت در تلویزیون با ” اتفاق ” به شبکه سه بازگشته است!

بد نیست بدانید برنامه تلویزیونی ” اتفاق ” در حضور ۵۰۰ تا ۷۰۰ تماشاگر در استودیو ، به موضوعاتی در حوزه‌ هایعلمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با حضور چهره های مطرح هر کدام از این حوزه ها می پردازد. برنامه تلویزیونی ” اتفاق ” به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و با هدف سرگرمی همراه با آگاهی رسانی در ۱۰۰ قسمت ۷۵ دقیقه ای روی آنتن می‌ رود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا