طالع‌بینی ازدواج متولدین مرداد ماه

متولد مرداد با متولد فروردین (خوب)

متولد مرداد، دوست دارد همیشه مورد توجه دیگران باشد و چون متولد فروردین نیز تا اندازه‌ای از چنین خصوصیتی برخوردار است، بنابراین ممکن است در پاره‌ای از موارد میان آن‌ها کدورت به وجود بیاید ولی زود برطرف می‌شود. متولد مرداد دوست دارد مورد تعریف و تمجید دیگران قرار بگیرد و متولد فروردین باید به این نکته توجه کند. این دو با توجه به اختلاف نظرات کوچکی که با هم دارند، زندگی خانوادگی خوبی با یکدیگر خواهند داشت.

متولد مرداد با متولد اردیبهشت (بسیار خوب)

متولد مرداد یک دوست خوب و وفادار و واقعی است و متولد اردیبهشت نیز کمابیش از خصوصیات مشابهی برخوردار است و در نتیجه از این نظر با هم برخوردی نخواهند داشت. متولد مرداد حسود است و کافیست کوچک‌ترین حرکت مظنونی را از همسر خود ببیند آن‌گاه همچون شیری غران از کوره در می‌رود، بنابراین متولد اردیبهشت باید مراقب باشد که مراعات حال او را بکند و پا روی دم شیر نگذارد! متولد اردیبهشت و متولد مرداد از خیلی جهات با هم سازگار هستند و این عامل مهمی برای پایداری کانون خانواده آن‌هاست.

متولد مرداد با متولد خرداد (بسیار خوب)

متولد مرداد خواهان همسری شاد، جذاب و اجتماعی است و همه این صفات در وجود متولد خرداد وجود دارد و بنابراین شاید بهترین و پایدارترین پیوند زناشویی میان این دو برقرار می‌شود زیرا به خوبی به نیازهای یکدیگر پاسخ می‌دهند. البته متولد مرداد دوست ندارد سر هر موضوعی با او جروبحث شود و متولد خرداد باید مراقب باشد و زیاد سربه‌سر او نگذارد. متولد مرداد مانند متولد خرداد عاشق هیجان و سفر و گشت و گذار است و این اشتراک نظر موجب تحکیم بیشتر رابطه آن‌ها خواهد شد.

متولد مرداد با متولد تیر (خوب)

متولد تیر از بابت سلطه‌جویی مردادی‌ها چندان مخالفتی ندارد و روحیه سلطه‌جویانه او را می‌پذیرد و همچنین به نیاز حیاتی متولد مرداد که دوست دارد همواره مورد توجه باشد و مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد، پاسخ مناسب می‌دهد. البته متولد مرداد زیاد تحمل خلق و خوی متغیر متولد تیر را ندارد و از این بابت باید انعطاف‌پذیری بیشتری را متولد تیر نشان دهد و مراقب رفتار خود باشد. زندگی این دو گرچه خالی از اختلاف و بگومگو نیست ولی می‌تواند با بردباری طرفین سرشار از سعادت باشد.

متولد مرداد با متولد مرداد (خوب)

اگر این دو بتوانند در رابطه با خصوصیات منفی خود کمی خویشتن‌داری نشان دهند و برعکس، صفات مثبت همدیگر را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند، به خوبی می‌توانند زندگی خود را سر و سامان دهند. آن‌ها هر دو نیاز شدیدی به این دارند که از طرف مردم مورد ستایش و تمجید قرار گیرند و به هر حال مورد توجه باشند و این مورد می‌تواند آن‌ها را به رقابت‌طلبی با یکدیگر مجبور کند. ولی به هر تقدیر، آن‌ها با کمی صبر و تحمل و بردباری می‌توانند زندگی در کنار یکدیگر را با سعادت و نیکبختی همراه کنند.

متولد مرداد با متولد شهریور (متوسط)

متولد شهریور که کمی ایرادگیر و انتقادکننده است، ممکن است در برخی مواقع از اعمال و رفتار متولد مرداد ایراد بگیرد و به اندازه کافی او را مورد تمجید و ستایش قرار ندهد. از همین رو ممکن است از این لحاظ باعث رنجش او شود. متولد شهریور منظم و بابرنامه و دقیق است و متولد مرداد هم پرشور و هیجان و عاشق زیبایی است و هر دو این خصوصیات نیکو را می‌توانند با خود به ارمغان بیاورند ولی در تقابل با یکدیگر قرار دارند. با اینکه این پیوند نقاط مشترک زیادی ندارد ولی طرفین با از خود گذشتگی قادر خواهند بود استحکام خانوادگی را حفظ کنند.

متولد مرداد با متولد مهر (خوب)

متولد مهر به دنبال تعادل و آرامش در زندگی خانوادگی است و در همه کارهای خود سعی می‌کند با استدلال و منطق جلو برود و می‌تواند متولد مرداد را به آرامش دعوت کند. اما باید متوجه باشد که متولد مرداد بدون عشق و روابط عاطفی قادر به ادامه حیات نیست. بنابراین در کنار یکدیگر می‌توانند مکمل خوبی برای هم باشند. متولدین مرداد و مهر کینه‌توز نیستند و هرگونه اختلاف و درگیری را خیلی زود از خاطر می‌برند و به همین علت کشمکش‌ها و رنجیدگی‌ خاطر از یکدیگر را به زودی به باد فراموشی می‌سپارند و قادرند استحکام خانوادگی خود را حفظ کنند.

متولد مرداد با متولد آبان (متوسط)

متولد آبان در زندگی زناشویی فردی وفادار و قابل اطمینان است ولی متولد مرداد عاشق‌پیشه است و نیاز شدیدی به جلب توجه دارد و دوست دارد همواره مورد ستایش قرار بگیرد و به همین علت این رفتار او زیاد به مذاق متولد آبان خوش نمی‌آید. متولدین مرداد و آبان هر دو موجوداتی خونگرم و صمیمی و مهربان هستند و همین امر باعث جذب بیشتر آن‌ها به یکدیگر می‌شود. برای بقای زندگی این دو باید با کمی گذشت و مدارا با یکدیگر برخورد کنند.

متولد مرداد با متولد آذر (متوسط)

متولد آذر کمی دمدمی‌مزاج و تنوع‌طلب است و اهل رفت و آمد با دیگران است و در موقع سخن‌گفتن رک و بی‌پرده حرف می‌زند و گاهی اوقات غرور متولد مرداد را جریحه‌دار می‌کند. بنابراین باید مراقب زبان خود باشد. متولد آذر سرشار از حرکت و جنبش و هیجان است و در زندگی به دنبال تنوع می‌باشد و این شاید با روحیه متولد مرداد سازگار نباشد. به طور کلی رابطه متولدین مرداد با متولد آذر هماهنگ است البته با کمی گذشت و صبر  و تحمل از سوی طرفین.

متولد مرداد با متولد دی (متوسط)

متولد دی کم‌حرف و تودار است و در نتیجه به خوبی نمی‌تواند پاسخگوی شور و هیجان متولد مرداد باشد. متولد مرداد طالب عواطفی آتشین و پرحرارت است ولی متولد دی در عرصه عشق به گونه‌ای سرد رفتار می‌کند. متولد مرداد اجتماعی و برونگرا است و گاهی روابط اجتماعی گسترده او موجب برانگیختگی حس حسادت در متولد دی می‌شود. این دو اگر بتوانند در حوزه روابط عاطفی کمی با مدارا و ملایمت با یکدیگر رفتار کنند کانون زندگی آن‌ها گرم و پرنشاط خواهد شد.

متولد مرداد با متولد بهمن (خوب)

متولد بهمن همانند متولد مرداد، اجتماعی و اهل معاشرت است. هر دو آن‌ها آرمان‌گرا و ایده‌آلیست هستند و خیالات بزرگی در سر دارند و از این بابت هیچ تضادی با یکدیگر ندارند. متولد بهمن در ابراز احساسات کمی خساست به خرج می‌دهد و این با روحیه عاشق‌پیشه مرداد چندان جور درنمی‌آید. پیوند زناشویی میان متولد مرداد با متولد بهمن، پیوندی مناسب و شایسته است و اگر طرفین در مقابل نقاط ضعف یکدیگر کمی از خودگذشتگی نشان دهند، قرین سعادت خواهد بود.

متولد مرداد با متولد اسفند (خوب)

متولد اسفند عشق و احساسات و عواطف زیادی دارد و بدون این‌ها زندگی مفهوم خود را برایش از دست می‌دهد. بنابراین از این لحاظ به خوبی می‌تواند نیازهای عاطفی متولد مرداد را برآورده سازد. به طور کلی این دو به گونه‌ای غریزی با هم تفاهم دارند و اگر متولد مرداد کمی سلطه‌جویی خود را کاهش دهد و در مقابل تغییرات خلق و خوی متولد اسفند از خود بردباری نشان دهد، زندگی آن‌ها قرین سعادت خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا