فال و طالع بینی متولدین ماه خرداد برج جوزا + مشخصات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج جوزا را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج جوزا

مشخصات متولدین برج جوزا

افرادی که تحت صورت فلکی جوزا به دنیا می آیند، به یادگیری چیزهای جدید بسیار علاقه دارند. به همین خاطر است که به نظر می رسد سرشار از دانش عمومی اند حتی اگر بیشتر آن سطحی و ظاهری باشد. آنها عاشق کشف حقایق اند و اگر چیزی را مستحق توجه بیابند، حتما به آن توجه خواهند کرد. آنها معانی و مفاهیم را می بینند حتی اگر دیگران قادر به این کار نباشند. نه نفرت و نه نظرات منفی دیگران نمی تواند اشتیاق آنها به کشف حقایق و کاوش را کم کند. متولدین برج جوزا تنها به این علت به استدلال مخالفین گوش می کنند که بتوانند عقیده خود را شکل دهند. عقاید دیگران ذاتا برای آنها مهم نیست، به همین خاطر است که آنها نیز عقاید خود را به دیگران تحمیل نمی کنند. گاهی اوقات ممکن است بلغمی مزاج به نظر بیایند اما از درون ممکن است در استرس وحشتناکی به سر برند.

از تنهایی بسیار رنج می برند چرا که احساس می کنند کنترل همه چیز از دستشان خارج شده است. با این حال با افراد جدید به آسانی و طبیعی ارتباط برقرار می کنند. حافظه فوق العاده ای برای تجربیات و خاطرات دارند. به دلیل داشتن توانایی بالا در مناظره، حافظه قوی و احساسات سرد، رقیبان بسیار خطرناکی محسوب می شوند. مهمترین چیز برای آنها آزادی عمل است که خود نیز آن را به دیگران می دهند. در لحظات ناامید کننده، هنگامی که برنده مشخص است، تسلیم می شوند.

متولدین برج جوزا در جنگ کلامی بهترند و برتری دارند، اما از سایر انواع جنگ دوری می کنند. از اینکه بهترین چیزها را برای خود بردارند و رفتاری متقلبانه و تهمت زننده داشته باشند خجالت نمی کشند.

بدی متولدین برج جوزا ناپختگی و بی قراری آنها است زیرا از خود مطمئن نیستند و بیشتر اوقات عقیده خود را عوض می کنند. قادر نیستند دیگران را متقاعد کنند اما در موقعیت های مختلف نظر می دهند. به همین خاطر سایرین باید تلاش کنند به آنها گوش کرده و درک شان کنند. از پستی بلندی های زندگی رنج می کشند: در طی صورت فلکیِ خوبِ ستارگان، به نتایج خوب می رسند و در مقابل، در حین صورت فلکی بد ستارگان، تسلیم خود کم بینی می شوند.

در روابط، شریک نسبتا بدی اند زیرا احساسات عمیقی ندارند. اغلب اوقات چندین رابطه همزمان دارند. به همین دلیل است که شخص آزادمنشی محسوب می شوند. آنها به فضا و آزادی زیادی نیاز دارند، همانگونه که آن را در اختیار شریک خود نیز قرار می دهند.

در کسب و کار، می توانیم نتیجه بی ثباتی و سطحی بودن آنها را ببینیم. به همین خاطر است که به هیچ حرفه ای که به تلاش و تمرکز زیاد نیاز داشته باشد علاقه ندارند.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج جوزا

گفته می شود که برج جوزا علامت دو قلو ها است. بسیاری از آنها دو شخصیت مختلف را نهفته دارند. افراد به دنیا آمده تحت علامت جوزا، بسیار حساس و روشن فکر هستند. امسال سیاره عطارد تاثیر مثبتی بر روی شما، مخصوصا در حوزه روابط، خواهد داشت. طالع بینی ۲۰۲۰ برای متولدین برج جوزا، لحظات عاشقانه ای با با جنس مخالف پیش بینی می کند. در مقایسه با سال پیش، امسال می توانید تغییرات بزرگ و پیشرفت شخصی را تجربه کنید.

از آغاز سال ۲۰۲۰، درخشش زیادی بین شما و شریک زندگی تان وجود خواهد داشت. اما هیچ چیزی را رایگان بدست نخواهید آورد. باید حداقل یک تلاش کوچک برای شاد کردن محبوب خود انجام دهید. به دلیل قدرت تخیل و مسامحه کاری شما، این کار اصلا سخت نیست. کار و حرفه راکد خواهد بود ولی کماکان مثبت اندیش باقی می مانید.

در بهار، اجازه ندهید احساساتتان شما را به پایین بکشند. طالع بینی، متولدین برج جوزا را نصیحت می کند که واقع گرا باشند. در خانواده شما ممکن است مشکلاتی رخ دهد. این مشکلات ممکن است به این دلیل باشد که یک نزاع بزرگ با بستگان خود دارید. ایده واقعا خوبی است که زمانی را جدا از سایرین بگذرانید و به تامل بنشینید. در این هنگام است که می فهمید چه چیزی مهم است و چه چیزی نیست. همچنین تلاش کنید ورزش کرده و بدن و روح خود را قوی کنید.

نیمه دوم سال با علامت توسعه نفس ادامه می یابد. انرژی جدیدی ظاهر می شود که می توانید از آن سود ببرید. اکنون زمان مناسبی برای متولدین برج جوزا است که رویدادهای گذشته را ارزیابی کرده و از آنها درس بگیرند. در ذهن خود همه مشکلات را طبقه بندی کنید. پس از آن متعادل تر خواهید بود. در تابستان پتانسیل خلاقیت بالایی دارید.

بر اساس طالع بینی، پاییز دوره خوش شانسی شما خواهد بود. اختلافات قدیمی فراموش خواهند شد و صلح و توازن به خانواده شما باز می گردد. با جنس مخالف به آسانی تماس برقرار کرده و تجربیات جدید بسیاری خواهید داشت. در کار خود “می درخشید”، اما به دنبال خائنینی در بین همکاران خود باشید. یک نفر سعی می کند ایده ها و منافع شما را بدزدد.

در پایان زمستان، باید توجه کافی به سلامت خود داشته باشید. در این دوره، سیاره عطارد ناظر خوبی نخواهد بود، بنابراین خطر آسیب دیدگی وجود دارد. تلاش کنید پایان سال ۲۰۲۰ را بگونه ای مدیریت کنید که آسیبی به شما نرسد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا