فال و طالع بینی متولدین ماه مرداد برج اسد + خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج اسد را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج اسد

مشخصات متولدین برج اسد

این صورت فلکی شعله ور، مرتبط با خورشید است و به شیرها خلاقیت بسیار زیادی که مرتبط با خصلت رهبری آنها نیز هست می دهد. آنها اغلب خالق نقشه های فوق العاده هستند، اما این نقشه ها گاهی غیر قابل تحقق اند. شیرها بخشنده اند و تلاش دارند به ستاره ها برسند. مشتاق موقعیت های اجتماعی خوب اند که مرتبط با عشق شان برای شانس و خوشبختی است. متولدین این صورت فلکی پول را دوست دارند چرا که به آنها آزادی و استقلال می دهد. دوستان خوبی اند اما در عین حال منتقد نیز می باشند.

به دلیل اعتماد به نفس و جاه طلبی آنها، از اشتیاق شان به در مرکز توجه بودن رنج می برند. شیرها برای گروه هایی از افراد شکار می کنند که مورد تحسین شان قرار گیرند. اگر موفق نباشند، ترجیح می دهند که از این گروه از افراد دوری کرده و گروه دیگری را پیدا کنند. به دلیل هدفمند بودن، پشتکار و تصمیم گیری سریع، در زندگی خود موفق هستند. بیشتر اوقات از وضعیت سلامتی خوبی برخوردارند و در برابر تاثیرات محیط اطراف مقاوم اند.

بدی آنها بطور خاص خود رایی است که اغلب دیگران را آزار می دهد. گاهی اوقات، از بخشندگی بسیار زیاد و ناتوانی در مطیع کردن دیگران رنج می برند.

در زمینه کسب و کار، شیرها معمولا رهبر تشکیلات اقتصادی یا تجاری موفق هستند که این به دلیل هدفمندی و مقاومت آنها است. متولدین برج اسد به ندرت مشاغل سطح پایین را نگه می دارند زیرا از اینکه شخص دیگری آن ها را رهبری کند احساس راحتی نمی کنند.

تمام ویژگی های خوب و بد آنها بر رفتارشان در روابط تاثیر می گذارد. اما شیرها نمی خواهند آن ها را سرکوب کنند. سبک زندگی لذت طلبانه آنها می تواند به بی ثباتی یا حتی خیانت منجر شود.

برج اسد

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج اسد

متولدین این علامت، جاه طلب هستند و به دلیل قدرت طبیعی خود، رهبرانی ذاتی می باشند. دوست دارند در مرکز توجه باشند و از طرف دیگر، می توانند به راحتی ریاست بازی در بیاورند. گاهی اوقات پیش رفتن با متولدین برج شیر سخت است. این موضوع تنها با تجربه سال گذشته تایید نشده است. طالع بینی ۲۰۲۰ به متولدین برج شیر می گوید که این سال مانند یک الاکلنگ یا تاب خواهد بود.

شروع سال، آرام خواهد بود. خودتان را زیاد نشان نمی دهید؛ انگار در خواب به سر می برید، مثل خواب زمستانی. طالع بینی خبر می دهد که این دوره، زمان مناسبی برای شروع پروژه های جدید در کار و یا آغاز یک سرگرمی نیست. بهتر است به آنچه که به خوبی می دانید و آشنایید بچسبید. فقط بدین صورت است که هیچ چیز اشتباه پیش نخواهد رفت.

بهار ۲۰۲۰ فرصت خیلی خوبی برای بهبود بخشیدن حرفه شما است. انگیزه و اراده بالایی خواهید داشت. ممکن است صبر خود را از دست دهید. زیرا رسیدن به اهداف تان در ابتدا سخت خواهد بود و این موضوع ناامید کننده است. اگر جا نزنید و مثل یک شیر واقعی بجنگید، در پایان پشیمان نخواهید بود. می توانید منتظر یک جایزه جذاب برای تلاش های خود باشید. این جایزه می تواند پول یا کسب توجه از طرف فردی مورد احترام باشد.

تابستان دوره بسیار موفقی است. سیاره خورشید، یک تاثیر بسیار قوی بر روی شما خواهد داشت. انرژی و جذابیت جنسی از خود ساطع می کنید، بنابراین جای تعجب نیست که تمام شب ها را در معاشقه به سر برید. کسانی که مجرد هستند، در برقرار کردن تماس ها و ارتباطات جدید با سایرین موفق خواهند بود. در حالی که آنهایی که در رابطه به سر می برند ممکن است به شکوه و شکایت بیفتند. مراقب باشید که توجه کافی را به محبوب خود نشان دهید.

در ماه های پاییز مواظب باشید. در بین آشنایان شما کسی هست که می خواهد از شما برای پول های تان سوء استفاده کند. هیچ قراردادی امضا نکنید، و زیاد زودباور نباشید. ممکن است به آسانی آسیب ببینید. حواس شما پرت خواهد شد و نمی توانید از مشکلات در محل کار دوری کنید. خورشید در پاییز ۲۰۲۰ کنار شما نیست. باید به مشکلات سلامتی درازمدت، که فکر می کردید جزیی اند و نیازی به توجه ندارند، توجه کافی داشته باشید.

اواخر سال دوباره با موفقیت همراه خواهد بود. در کار نشان خواهید داد که مشکلات شما موقتی بودند. توجه خود را به خانواده معطوف کنید. نشان دهید که می توانید بردبار و آزاد منش باشید. هارمونی و توازن کریسمس را خراب نکنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا