معرفی بازی Enter the Reveries تا Wild Sky TD برای اندروید و آی او اس

در این مطلب از سایت جدولیاب از بازی Enter the Reveries گرفته تا دو بازی N.E.O و Wild Sky TD را برای اندروید و iOS مورد بررسی قرار می دهیم. در هفته چهارم آبان ماه، بازی‌های کم تعدادی روانه بازار شدند. بااین‌حال اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و داستان محور هستید، بازی آیفون The Wanderer: Frankenstein’s Creature می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران بازی‌های ورزشی، می‌توانند بازی اندروید و آیفون Football Manager 2020 Mobile را تجربه کنند.

در ادامه نگاه مختصری به بازی‌های هفته چهارم آبان ماه خواهیم انداخت. در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Bleach Mobile 3D

بازی‌های انیمه‌ای همیشه مخاطبان خاص خود را روی گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها داشته‌اند. Bleach Mobile 3D، یک بازی جهان باز است که می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و مأموریت‌های مختلفی را در جهان بلیچ انجام دهید.

Enen

Enen یک بازی موبایل معمایی و چالش‌برانگیز است که بازیکنان باید با تشخیص صداهای مختلف، چالش‌ها را انجام دهند. تیم سازنده اعلام کرده که بازیکنان ازطریق هدفون می‌توانند تجربه‌ی بهتری را کسب کنند.

Enter the Reveries

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ساید اسکرولینگ و دوبعدی هستید، بازی Enter the Reveries می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی برای شما باشد. همچنین ساختار بازی به‌گونه‌ای است که حتی کاربران بازی‌های مدرن هم می‌توانند از انجام آن لذت ببرند.

Football Manager 2020 Mobile

سری فوتبال منیجر را می‌توان یکی از مجموعه‌های ارزشمند برای علاقه‌مندان به فوتبال دانست، زیرا می‌توانند به‌واسطه‌ی مربیگری در فوتبال، تیم رویایی خود را راه‌اندازی و آن‌ها را مدیریت کنند. Football Manager 2020 Mobile تجربه‌ی بسیار خوب و کاملی را در زمینه مربیگری فوتبال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین در جریان هفته چهارم آبان ماه هم Football Manager 2020 Touch هم در دسترس قرار گرفته که دقیقا تجربه‌ای همانند با نسخه پی سی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Golf King – World Tour

Mini Golf King را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده دانست که توانسته است بازیکنان زیادی را به‌خود جذب کند. حال تیم سازنده ازطریق Golf King – World Tour سعی دارد یک بار دیگر کاربران را سرگرم کند. البته این بار شاهد مسابقات یک‌به‌یک همزمان و کاملا آنلاین هستیم.

N.E.O

N.E.O روایت‌گر داستان قهرمانی به نام آیزاک است که سعی دارد علت سانحه رخ داده در سیاره بازی را شناسایی کند، اما سفینه وی در یک سیاره دیگر سقوط می‌کند و به کمک همراه خود، باید از این جزیره فرار کنند.

PewdiePie’s Pixelings

بازیکنان در بازی PewdiePie’s Pixelings وظیفه دارند تا هیولاها و افراد شرور مختلفی را از بین ببرند. البته در این راه پیودی‌پای، یوتیوبر معروف بازی‌های ویدیویی، هم به شما کمک خواهد کرد.

Right Runner

Right Runner را می‌توان یک بازی پلتفرمر با طراحی‌های دستی دانست که روایت‌گر پسری است که در هر مرحله باید به محیط‌های متفاوتی برسد. او در راه خود با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که باید آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

Star Titan

Star Titan یک بازی ساید اسکرولینگ دیگر در میان بازی‌های هفته چهارم آبان ماه است که در سبک Run and Gun عرضه شده است. نبردهای سریع درکنار محیط‌های متنوع، از مواردی است که Star Titan را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل کرده است.

The Wanderer: Frankenstein’s Creature

The Wanderer: Frankenstein’s Creature روایت‌گر داستان هیولایی است که شما هدایت او را برعهده می‌گیرید و هیچ چیز از گذشته خود را به یاد نمی‌آورد. بازیکن باید با گشت‌وگذار در جهان بازی و حل کردن معماهای مختلف، خاطرات خود و تفاوت میان خوب و بد را تشخیص دهد.

Wild Sky TD

Wild Sky TD یک بازی نقش آفرینی با المان‌های دفاع از قلعه است. بازیکن در اینجا می‌تواند ساختمان‌های مختلفی را برای دفاع از خود بسازد، قهرمان‌ها را استخدام کند و از جادو برای ازبین‌بردن دشمنان استفاده کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا