ناگفته هایی از نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در شکست تحریم‌ های دارویی + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی پیرامون ناگفته هایی از نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در شکست تحریم‌ های دارویی کشور را خواهیم دید! با ما همراه باشید. خانه طراحان انقلاب اسلامی کلیپ‌ نوشت تازه خود را با موضوع بررسی نقش سردار سلیمانی در شکست تحریم‌های دارویی طراحی و منتشر کرد.

 سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به تازگی طی اظهار نظری اعلام کرده است که سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نقش پررنگی در شکست تحریم‌ های دارویی برای تأمین نیاز داروی بیماران داشته‌ است.

شهید سردار قاسم سلیمانی ساعات ابتدایی سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به شهادت رسید. بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه، پنتاگون به دستور رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ به کاروان قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه شهر بغداد اقدام به حمله موشکی نمود که در نتیجه آن فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

به گفته دولت ایالات متحده آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه صورت گرفته است. در کارنامه فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیرو‌های مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. وی در سال ۱۳۸۹ شمسی، موفق به اخذ درجه سرلشکری شد.

شهید سردار قاسم سلیمانی ، نقشی بی همانند و تاریخی در شکست بزرگ ترین گروه تروریستی معاصر داشت. هم او بود که برای مبارزه با داعش لباس رزم پوشید و نه از تهران که از خطوط مقدم نبرد، جنگ علیه داعش را فرماندهی کرد و بارها تا مرز شهادت رفت.

لازم به بیان است شهید سردار قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان و در کنار آرامگاه شهید محمدحسین یوسف‌ الهی به خاک سپرده شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا