زمان پخش برنامه دعوت ویژه برنامه ماه رمضان ۹۹ شبکه یک

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش برنامه دعوت ویژه برنامه ماه رمضان ۹۹ شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه ” دعوت ” به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز  و کاری از گروه اجتماعی شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور حجت الاسلام محمد برمایی ویژه برنامه رمضانی شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

شاید جالب باشد که بدانید برنامه تلویزیونی ” دعوت ” اولین برنامه‌ ویژه ماه رمضان سال ۹۹ بود که پخش آن قطعی شد و بسیاری از اقدامات از جمله انتخاب مهمانان، کارشناس، تیتراژ و… نهایی شده است و این روزها دکور آن در حال تکمیل است.

برنامه ” دعوت ” که از سال ۱۳۹۵ شمسی تا ۱۳۹۷ شمسی و با اجرای نیما کرمی و همسر وی یعنی زینب زارع در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفته است، امسال برای پنجمین سال متوالی روی آنتن می رود و مانند سال گذشته با حضور حجت الاسلام محمد برمایی به عنوان مجری و کارشناس، برنامه ویژه افطار شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

این برنامه که به واسطه سال ها ثبات در بین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان همواره مخاطبان خود را به همراه داشته است، امسال نیز با رویکردی متفاوت و گسترده تر، هر روز ساعت ۱۹:۲۰ روانه آنتن خواهد شد.

سال گذشته محوریت برنامه ” دعوت ” به موضوع ازدواج و سبک زندگی مطلوب در زمان حاضر اختصاص داشت؛ امسال نیز سرفصل های متنوع تری نسبت به سال گذشته در برنامه ” دعوت ” گنجانده شده است اما رویکرد اصلی، حفظ و تحکیم بنیان خانواده است.

آدرس اینستاگرام برنامه دعوت

https://www.instagram.com/davat_tv1

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا