کریس همسورث و گلشیفته فراهانی در فیلم Extraction + تریلر فیلم Extraction

در این مطلب، تریلر رسمی فیلم Extraction با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. کمپانی نتفلیکس از نخستین تریلر رسمی فیلم اکشن Extraction یا استخراج با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی رونمایی کرد!

بد نیست بدانید ” سم هارگریو ” کارگردانی فیلم Extraction را بر عهده دارد؛ و این فیلم، اولین فیلم سینمایی است که او کارگردانی کرده است! ” سم هارگریو ” بیشتر برای انجام بدلکاری در فیلم‌ های اکشن از جمله بدلکاری ” کریس ایوانز ” در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. این فیلم داستان یک مزدور به‌ نام ” ریک ” با بازی کریس همسورث را روایت می‌ کند که این شخص شغلی را می‌ پذیرد که طبق آن بایسنی پسر یک تاجر را از داکا نجات دهد و…

کریس همسورث ، دیوید هاربر ، رودرکش جیسول ، گلشیفته فراهانی ، درک لوک ، مانوج باجپایی ، راندیپ هودا ، پانکاج تریپاتی ، مارک دوناتو ، فی مسترسون ، پراشانت نارایانان ، سهیل نایر ، جی علی ، گتانجالی تاپا و همچنین میر ساروار از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

گلشیفته فراهانی در فیلم Extraction

فیلم Extraction در ۲۴ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

در انتها بد نیست بدانید گلشیفته فراهانی نقش های برجسته ای در فیلم های کارگردان های مشهوری همچون اصغر فرهادی،‌ بهمن قبادی، رسول ملاقلی‌ پور، جیم جارموش، ریدلی اسکات، یواخیم رانینگ و همچنین اسپن سندبرگ داشته است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا