از خانه‌ات لذت ببر

به کلینیک خدا رفتم تا چکاب همیشگی‌ام را انجام دهم، فهمیدم که بیمارم. خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده. زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج ۴۰ درجه اضطراب نشان داد. آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم. تنهایی سرخرگ‌هایم را مسدود کرده بود و آن‌ها دیگر نمی‌توانستند به قلب خالی‌ام، خون برسانند. به بخش ارتوپدی رفتم، چون دیگر نمی‌توانستم با دوستانم باشم. بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین بار شکستگی پیدا کرده ‌بودم. فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم، چون نمی‌توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.

زمانی که از مشکل شنوایی‌ام شکایت کردم، معلوم شد که مدتی است صدای خدا را آن‌گاه که در طول روز با من سخن می‌گوید، نمی‌شنوم. خدای مهربان برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد و من به شکرانه‌اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است، استفاده کنم:

هر صبح یک لیوان قدردانی بنوشم. قبل از رفتن به محل کار یک قاشق آرامش بخورم. هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم. زمانی که به خانه بر می‌گردم به مقدار کافی عشق بنوشم و زمانی که به بستر می‌روم، دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم و خداوند را شاکر باشم که طی ۱۵ سال در کنارمان بودید و سپاسگزار این آشنایی و همراهی باشم.

امیدوارم خداوند نعمت‌هایش را بر شما سرازیر کند: رنگین کمانی به ازای هر طوفان، لبخندی به ازای هر اشک، دوستی فداکار به ازای هر مشکل، نغمه‌ای شیرین به ازای هر آه و اجابتی نزدیک برای هر دعا.

همیشه و هر روز چشم به راهیم تا دست‌هایمان در این چند گام در دست‌های مهربانتان بگیرید و رها نسازید، زیرا می‌شود با هرچه آشناست، آشناتر شد.

به لطف الهی این ایام سخت مبارزه با ویروس کرونا و قرنطینه خانگی هم تمام می شود اما آنچه می ماند دریافت پیام کائنات از این ایام سخت و طاقت فرساست.

هماهنطور که زیدان سرمربی رئال مادرید در پیام کرونایی اش نوشت: ما همگی لحظات خاص و استثنایی را تجربه می‌کنیم. به خودت وخانواده‌ات اهمیت بده و توجه کن. از خانه‌ات لذت ببر. این تنها راهی است که می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا