زندگینامه کامل سارا رسول زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون + اینستاگرام

جدول یاب، محمد سیمری : در این مطلب، با زندگینامه کامل سارا رسول زاده ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بیشتر آشنا خواهیم شد! با ما همراه باشید. سارا رسول زاده متولد ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران می باشد؛ لازم به بیان است او اصالتا اهل تبریز است. سارا در یک خانواده ۶ نفره به دنیا آمده است! سارا، دو خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد. یکی از خواهران سارا، فارغ االتحصیل دکتری و دیگری فارغ التحصیل رشته ی حقوق و برادر وی نیز مکانیک خوانده است.

زندگینامه کامل سارا رسول زاده

سارا با تشویق پدر خود وارد رشته ورزشی هندبال شد! او برای مدتی در تیم ورزشی نفت مشغول به بازی بود. اما مادر وی همیشه مخالف فعالیت او در رشته ی ورزشی هندبال بود؛ مادر سارا دوست داشت الویت سارا مانند برادر و خواهران خود ادامه تحصیل و درس باشد.

سارا رسول زاده فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و همچنین فاغرغ التحصیل مقطع فوق لیسانس رشته ی کارگردانی می باشد. سارا رسول زاده فعالیت خود را پیش از دانشگاه و به صورت جدی با تئاتر عروسکی آغاز کرد! سارا در دوران دانشجویی در زمینه ی تئاتر نیز فعالیت شد؛ سارا پس از مصاحبه از بین ۳۰۰ نفر در شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مجریگری یک برنامه زنده انتخاب شد و به تلویزیون راه یافت.

وی در این باره می گوید: ” ورود من به عرصه ی اجرا اتفاقی بود! یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را میشناخت، تماس گرفت و از من برای تست مجریگری دعوت کرد! من نیز تست دادم و قبول شدم به این ترتیب برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ شمسی و وقتی ۲۰ سال سن داشت با برنامه تلویزیونی ” ترمه طلا ” برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری ، مجریگری را شروع کردم. “

زندگینامه کامل سارا رسول زاده

سارا به عنوان یک مجری جوان حضوری موفق را در برنامه های گروه کودک و نوجوان از خود به نمایش گذاشته است و توانسته است به طور چشمگیری با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کند! وی در مصاحبه ای درباره مجریگری می گوید: ”  مجری ها بیشتر پول خود را از استیج در جشن ها یا ایام خاص در می آورند، که آن هم توانایی خاص خود را می طلبد؛ گاهی ممکن است یک مجری تا سه میلیون هم برای یک اجرای استیج بگیرد! اما با این وجود من مجری استیج نیستم و علاقه ایی به این کار ندارم. “

در ادامه وی در ورکشاپ دکتر علی رفیعی، از بین ۴۰ نفر انتخاب شد و با نمایش ” یرما ” به کارگردانی دکتر علی رفیعی و در نقش ” آملیا ” برای اولین بار بر روی صحنه ظاهر شد.

زندگینامه کامل سارا رسول زاده

اولین تجربه بازیگری سارا رسول زاده در تلویزیون

سارا پس از اولین تجربه اجرا در سال ۱۳۹۳ شمسی، با سریال تلویزیونی ” پرده نشین ” به کارگردانی بهروز شعیبی و در نقش هاجر ، همسر یک طلبه به نام برتعلی با بازی محسن کیایی به جلوی دوربین رفت. موسیقی این مجموعه ساخته مهیار علیزاده و خواننده تیتراژ آن علیرضا قربانی است.

سارا رسول زاده و ورود وی به دنیای بازیگری

سارا از اسفند ماه سال ۱۳۹۵ شمسی با بازی در سریال ” عاشقانه ها ” در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی در کنار بازیگرانی چون هومن سیدی، محمدرضا گلزار و مهناز افشار شناخته شد.

زندگینامه کامل سارا رسول زاده

زندگی شخصی سارا رسول زاده

سارا رسول زاده هنوز ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد. او در مصاحبه ای درباره ازدواج نکردن خود گفته است که هنوز کوچولو است!

سارا درباره بازیگر مورد علاقه خود می گوید: ” بازیگر مورد علاقه زیادی دارم! فاطمه معتمد آریا، رویا تیموریان، گلشیفته فراهانی، ریما رامین فر ، مریم سعادت و تمام بازیگرهایی که به واسطه چهره مطرح نشده اند را دوست دارم! از بازیگران مرد نیز سیامک صفری، فرهاد اصلانی، حمید فرخ نژاد، پرویز پرستویی، علی سرابی و احمد مهران فر را دوست دارم. “

وی در مصاحبه ای درباره زندگی خود و همچنین نقاط ضعف و قدرت خود چنین می گوید: ” بزرگ ترین نقطه ضعف من این است که روحیاتم خیلی روی کارم اثر می گذارد! گاهی که اتفاق بدی برایم می افتد، این را نمی توانم پنهان کنم! نقطه قوتم این است که پشتکار بسیار زیادی دارم و اصلا آدم مغروری نیستم! “

سار معتفد است دیده شدن برای او مهم نیست و بیشتر علاقمند هست که به کار تئاتر بپردازد!

برنامه های تلویزیونی سارا رسول زاده

  • ترمه و طلا ، شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
  • آفتاب گردان ، شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
  • دوستان ، شبکه جام جم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
  • مثبت من ، شبکه تهران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
  • سپید پررنگ ، شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

آدرس اینستاگرام سارا رسول زاده

https://www.instagram.com/_sararasolzade_/

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا