بیوگرافی کامل بازیگران سریال نون.خ ۲ همراه با نقش هایشان

در این مطلب، توضیحاتی درباره تعداد قسمت های فصل دوم سریال نون.خ و همچنین بیوگرافی بازیگران این سریال تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فصل دوم سریال ” نون.خ ” در ابتدا قرار بود در ۲۵ قسمت و برای پخش در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی آماده شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، این سریال در ۱۷ قسمت تهیه و تولید شد! فصل دوم سریال ” نون.خ ” از ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود و تا ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی و آغاز ماه مبارک رمضان نیز پایان خواهد یافت.

بیوگرافی بازیگران سریال نون.خ

سریال ” نون.خ ” به کارگردانی سعید آقاخانی و به نویسندگی امیر وفایی و به تهیه کنندگی مهدی فرجی ، برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۸ شمسی از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. سعید آقاخانی ، حمیدرضا آذرنگ ، شقایق دهقان ، سیروس میمنت ، نسرین مرادی ، پاشا جمالى ، هدیه بازوند ، ندا قاسمی ، میرطاهر مظلومی و همچنین مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. لازم به بیان است میرطاهر مظلومی ، شقایق دهقان و مجید یاسر بازیگران جدیدی هستند که به فصل دوم سریال ” نون. خ ” پیوسته اند.

اما در ادامه با بیوگرافی بازیگران این سریال تلویزیونی آشنا خواهیم شد:

بیوگرافی بازیگران سریال نون.خ

سعید آقاخانی

سعید آقاخانی ، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون متولد ۴ اسفند ماه سال ۱۳۵۰ شمسی در شهر بیجار از شهرهای استان کردستان می باشد. از کارهای به یاد ماندنی سعید آقاخانی می توان به ” دزد و پلیس ” ، ” بیمار استاندارد ” ، ” خوش نشین ها ” به کارگردانی سعید آقاخانی و به تهیه‌ کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام ، ” رحمان ۱۴۰۰ ” به کارگردانی منوچهر هادی، به تهیه‌ کنندگی علی سرتیپی و به نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، ” قسم ” به نویسندگی و کارگردانی محسن تنابنده و به تهیه‌ کنندگی الهام غفوری و جلیل شعبانی، ” راه در رو ” به کارگردانی سعید آقاخانی و…‌ اشاره کرد.

بد نیست بدانید سعید آقاخانی ، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی ” خداحافظی طولانی ” به کارگردانی فرزاد مؤتمن، به نویسندگی اصغر عبداللهی و به تهیه‌ کنندگی فرزاد مؤتمن و علی حضرتی می باشد.

حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ ، بازیگر تئاتر و سینما و همچنین نمایشنامه‌ نویس و کارگردان متولد ۲ خرداد ماه سال ۱۳۵۱ شمسی در شهر تهران می باشد. حمیدرضا آذرنگ ، عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و دانش‌ آموخته این حرفه نزد استاد بهرام سامنی، منتقد سینما است! بد نیست بدانید وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ” ملکه ” به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و به نویسندگی محمد علی باشه آهنگر و محمدرضا گوهری و به تهیه‌ کنندگی ابوالقاسم حسینی در جشن خانه سینما در سال ۱۳۹۳ شمسی بود. علاوه بر این، وی تاکنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌ های مختلفی هم چون نویسندگی و بازیگری در نمایش هایی چون ” دو لیتر در دو لیتر صلح ” و ” خنکای ختم خاطره ” شده‌ است.

حمیدرضا آذرنگ در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، آموزش خانه ی پارادیاهنر را تاسیس کرد!

شقایق دهقان

شقایق دهقان ، بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده متولد ۴ اسفند ماه سال ۱۳۵۷شمسی در شهر گیسن کشور آلمان می باشد. شقایق دهقان فعالیت خود را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد! وی همچنین از سال ۱۳۹۴ شمسی در برنامه ی تلویزیونی خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت. بد نیست بدانید همسر شقایق دهقان ، مهراب قاسم‌ خانی ، نویسنده و طراح صحنه ی تلویزیون است!

سیروس میمنت

سیروس میمنت با نام کامل سیروس میمنت رنجبر ، بازیگر تئاتر و تلویزیون و نویسنده متولد ۲۳ آذر ماه سال ۱۳۳۹ شمسی می باشد. از کارهای مشهور سیروس میمنت می‌ توان به فیلم‌ های سینمایی ” معجزه خنده ” به کارگردانی یدالله صمدی و ” فوتبالی‌ ها ” به کارگردانی عباس خواجه وند و به نویسندگی کیانوش اسلامی و سیروس میمنت و همچنین سریال‌ های تلویزیونی ” خانه‌ به‌ دوش ” به کارگردانی رضا عطاران و ” سه دونگ، سه دونگ ” به کارگردانی شاهد احمدلو اشاره کرد.

نسرین مرادی

نسرین مرادی ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۵ شمسی می باشد. او اصالتی آذری دارد! از اولین تجربه‌ های بازیگری نسرین مرادی می‌ توان به ایفای نقش در فیلم سینمایی ” سویوق ” به کارگردانی برادران ارک اشاره کرد! بد نیست بدانید نسرین مرادی ، همسر کامبوزیا پرتوی فیلمنامه‌ نویس سینما می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال نون.خ

پاشا جمالى

پاشا جمالى ، بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد دهه ۶۰ شمسی می باشد. پاشا جمالى فعالیت در عرصه ی بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد. او پس از مدتی به سینما وارد شد! بازی در سریال نمایش خانگی ” شهرزاد ” در نقش ” اصغر اصغری ” به کارگردانی حسن فتحی از بهترین اتفاقات زندگی او در دهه ۹۰ شمسی می باشد.

هدیه بازوند

هدیه بازوند ، بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در شهر کرمانشاه می باشد. هدیه بازوند در سال ۱۳۹۷ شمسی در ابتدا با حضور در سریال ” هشتگ خاله سوسکه ” به کارگردانی محمد مسلمی به جلوی دوربین رفت و سپس نقش کوتاهی را نیز در فیلم سینمایی ” آنجا، همین ساعت ” به کارگردانی و تهیه کنندگی سیروس الوند بر عهده داشت.

بد نیست بدانید هدیه بازوند در نوروز ۱۳۹۸ شمسی با حضور در سریال تلویزیونی نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش ” روژان ” دختر نورالدین خانزاده وارد دنیای تلویزیون شد!

ندا قاسمی

ندا قاسمی ، بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۳۰ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در شهر کرمانشاه می باشد. ندا قاسمی فعالیت در عرصه بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد. وی در سن ۲۰ سالگی، برای اولین بار تجربه بازی بر روی صحنه تئاتر را به دست آورد و با اولین حضور خود نیز توانست جایزه بهترین بازیگر را از جشنواره تئاتر کسب نماید!

بد نیست بدانید هدیه بازوند در نوروز ۱۳۹۸ شمسی با حضور در سریال تلویزیونی نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش ” شیرین ” دختر نورالدین خانزاده وارد دنیای تلویزیون شد!

میرطاهر مظلومی

 میر طاهر مظلومی ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین صداپیشه متولد ۷ اسفند ماه سال ۱۳۵۳ شمسی در شهر اردبیل می باشد. میرطاهر فعالیت خود را در عرصه ی هنر و بازیگری با شرکت در کلاس های مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد؛ وی در سال ۱۳۶۷ شمسی و وقتی تنها ۱۴ سال، سن داشت اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر بدست آورد!

میرطاهر مظلومی پس از چندین و چند سال فعالیت در عرصه تئاتر، در سال ۱۳۸۷ شمسی اولین تجربه خود را با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ” قصه های فلانی ” به کارگردانی ارژنگ امیر فضلی به دست آورد!

میرطاهر مظلومی به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۰ شمسی و با بازی در فیلم سینمایی ” ساقی ” به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا اعلامی و به تهیه‌ کنندگی مرتضی شایسته  وارد دنیای سینما شد! سپس وی با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ” خاکستر و باد ” به کارگردانی جهانبخش لک و محصول شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال ۱۳۸۰ شمسی پرداخت. میرطاهر مظلومی با بازی در سریال تلویزیونی ” پرونده های مجهول ” به کارگردانی جمال شورجه، به نویسندگی مهدی سجاده‌ چی و به تهیه‌ کنندگی علیرضا جلالی و محصول شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۰ شمسی مشهور شد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا