زمان دقیق پخش و تکرار برنامه چهل تیکه ویژه نوروز ۹۹

در این مطلب، درباره زمان دقیق پخش و تکرار برنامه چهل تیکه ویژه نوروز ۹۹ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای سال تحویل ۹۹ ، برنامه چهل تیکه را در نظر گرفته است.

برنامه چهل تیکه ویژه نوروز ۹۹

محمد احسانی ، مدیر شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ، برنامه تحویل سال شبکه نسیم را، برنامه ” چهل تیکه ” با اجرای محمدرضا علیمردانی معرفی کرد! همچنین وی افزود: ” به دلیل همزمانی با شهادت امام موسی کاظم (ع) با روز تحویل سال، این برنامه را انتخاب کردیم. “

مدت زمان برنامه چهل تیکه ویژه تحویل سال ۹۹ تقریبا سه ساعت خواهد بود. همچنین محمد احسانی در پاسخ به این سوال که برنامه تحویل سال ” چهل تیکه ” ، سلبریتی محور است یا خیر؟

بیان کرد: ” همانطور که توضیح دادم، به دلیل انتخاب برنامه چهل تیکه به عنوان ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم، روال برنامه چهل تیکه در این ویژه برنامه اجرا خواهد شد به این خاطر که چهل تیکه تعریف خودش را دارد. “

برنامه ” چهل تیکه ” به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمد رضا علیمردانی از جمله برنامه های تلویزیونی بسیار پرطرفدار می باشد! بد نیست بدانید برنامه ” چهل تیکه ” یک خاطره بازی لذت بخش است که به مرور خاطرات روزگاران گذشته می پردازد و آن ها را به نسل های حال پیوند می دهد و  نقش آفرینی بازیگران و هنرمندان، در زمان گذشته در آن مرور می شود. این برنامه در پخش اینترنتی شبکه نسیم، چیزی در حدود ۳۰۰۰۰۰ بازدید داشته‌ است!

برنامه چهل تیکه پنجشنبه ۲۹ اسفند، ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. تکرار آن ساعت ۰۰:۰۰ و ۶ صبح خواهد بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا