فیلم های سینمایی شبکه دو برای نوروز ۹۹ + خلاصه داستان فیلم ها

در این مطلب، توضیحاتی درباره فیلم های سینمایی شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای نوروز ۹۹ همراه با خلاصه داستان این فیلم ها خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای نوروز ۹۹ فیلم سینمایی از برترین آثار سینمایی ایران و جهان در ژانرهای مختلف درام، کمدی، هیجانی و همچنین بیوگرافی را بینندگان خود مهیا کرده است.

فیلم های سینمایی شبکه دو برای نوروز ۹۹

لازم به بیان است این فیلم های سینمایی در تعطیلات نوروز ۹۹ در ساعت ۱۷ بعدازظهر نمایش داده می شود. همچنین در ساعت ۸ و ۱:۳۰ بامداد ، باکس مهیج و پویانمایی آرشیوی پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی شکلاتی

فیلم سینمایی ” شکلاتی ” فیلمی به کاگردانی سهیل موفق و به تهیه‌ کنندگی ایرج محمدی و محصول سال ۱۳۹۵ شمسی می باشد. ” شکلاتی ” اولین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق در ژانر کودک و نوجوان است که شهریور ماه سال ۱۳۹۵ شمسی در شهر تهران کلید خورد و اوایل آبان ماه همان سال پس از گرفتن سکانس‌ هایی در شمال کشور، فیلمبرداری آن در کارخانه شکلات‌ سازی به پایان رسید. این فیلم سینمایی در ۸ آذر ماه سال ۱۳۹۶شمسی در سینماهای ایران اکران شد. ” شکلاتی ” یک اثر متفاوت در ژانر کودک و نوجوان به‌ شمار می‌ آید که نگاه تازه‌ ای به دنیای کودکان دارد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است: ” همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم… بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه‌ ترین مزه دنیاست اما… “

فیلم های سینمایی شبکه دو برای نوروز ۹۹

فیلم سینمایی به دنیا آمدن

فیلم سینمایی ” به دنیا آمدن ” فیلمی به کارگردانی محسن عبدالوهاب و به تهیه‌ کنندگی محمد احمدی و محصول سال ۱۳۹۴ شمسی می باشد. این دومین همکاری مشترک محمد احمدی و محسن عبدالوهاب پس از فیلم ” لطفا مزاحم نشوید ” است. این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده‌ بود. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است: ” زن و شوهری در آستانه میان‌ سالگی ، برای ادامه مسیر زندگی با یکدیگر دچار مشکل می‌ شوند و…”

فیلم سینمایی صدای منو می شنوید؟

فیلم سینمایی ” صدای منو می‌ شنوید؟ “ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی صادق پروین‌ آشتیانی و به تهیه‌ کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی و محصول سال ۱۳۹۵ شمسی می باشد. این فیلم سینمایی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی ، مژگان بیات ، حسن عباسی ، سعید داخ ، نگار عابدی ، یلدا قشقایی ، احمد نیکپور ، مرتضی ایمانی ، لادن قناد ، عطا سلمانیان ، ایرج افکار ، مهرزاد خلیقی و… حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است: ” یک شهر… یک کلید… و یک سفر… پدر سفری را آغاز می کند… سفری که پایانی است بر سال ها سکوت… سفری برای رهایی… برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته… سفری برای پیدا شدن یک در… برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید… “

فیلم های سینمایی شبکه دو برای نوروز ۹۹

فیلم سینمایی چطور اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی

چطور اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی ” فیلمی در ژانر فانتزی و به کارگردانی دین دبلوا می باشد. این فیلم که ادامه‌ ای بر فیلم سینمایی ” چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲ ” است، در ۱ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی از سوی یونیورسال استودیوز منتشر شد. در این انیمیشن قرار است بار دیگر شاهد ماجراجویی جدیدی از ” هیکاپ ” باشیم که به رویای خود برای ایجاد یک آرمانشهر برای بی‌ دندان و تمام اژدهایان جهان دست یافته‌ است. حال خطر دیگری خانه و روستای ” هیکاپ ” را تهدید می‌ کند و حاکمیت او به‌ عنوان رئیس آن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. ” هیکاپ ” و بی‌ دندان برای نجات خود باید تصمیم سخت و غیر ممکنی را بگیرند!

فیلم سینمایی جوی

فیلم سینمایی ” جوی ” فیلمی آمریکایی در سبک زندگینامه‌ ای و درام به نویسندگی و کارگردانی دیوید او. راسل است که در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد. این فیلم سینمایی ، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و همچنین جنیفر لارنس برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی شد!

داستان موفقیت های زندگی جوی مانگانو در دهه ی ۹۰ میلادی الهام بخش زنان خانه دار بسیاری در ایالات متحده آمریکا بود که توانستند کسب و کار خودشان را رونق ببخشند و در بازار اقتصادی حضور فعال تری داشته باشند. مانگانو در دوران جوانی شغل های گوناگونی از جمله پیشخدمتی رستوران را تجربه کرد و روزهای سختی را به تنهایی با سه فرزند خود گذراند. اما وی در دهه ی ۹۰ میلادی زمین شوری منحصر به فرد را طراحی کرد که موفق شد بازار خوبی بدست آورد و میلیون ها دلار سرمایه نصیب او کند!

اتفاقاتی که در طول دوران پیشرفت مانگانو برای او رخ داد و مخصوصا مشکلات عجیبی که پشت سر گذاشت، سوژه بسیار بکری برای ساخت یک اثر سینمایی محسوب می شد که سرانجام دیوید او راسل تصمیم به ساخت آن گرفت و برای این کار، تیم محبوب خود که در چند سال گذشته موفقیت های زیادی در فصل جوایز به دست آورده بودند را بار دیگر گردهم آورد!

فیلم های سینمایی شبکه دو برای نوروز ۹۹

فیلم سینمایی کتاب جنگل

فیلم سینمایی ” کتاب جنگل ” یک فیلم ماجراجویی و فانتزی آمریکایی به کارگردانی جان فاورو و به نویسندگی جاستین مارکس است که بر اساس مجموعه داستان کتاب جنگل به قلم رودیارد کیپلینگ ساخته شده است. کتاب جنگل در تاریخ ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی در ایالات متحده آمریکا به نمایش درآمد! در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است: ” موگلی پسری است که از بچگی در میان گله گرگ‌ های جنگل بزرگ شده است و جنگل را خانه اول و آخر خود می‌ داند! اما وی توسط ببری که همه از او ترس دارند، تهدید شده است که ببر توسط موگلی کشته خواهد شد و… “

بیشتر بخوانید:

فیلم های سینمایی شبکه یک برای نوروز ۹۹ + خلاصه داستان فیلم ها

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا