ماجرای پیشنهاد کارگردانان آلمانی، انگلیسی و فرانسوی به مهناز افشار چه بود؟ + عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره خبر پیشنهاد کارگردانان آلمانی، انگلیسی و فرانسوی به مهناز افشار در جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۰ میلادی خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  سه کارگردان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی به مهناز افشار برای حضور در آثارشان پیشنهاد بازیگری در آثارشان دادند!

مهناز افشار در حاشیه جشنواره فیلم برلین در گفتگو با رسانه‌ های خارجی با اشاره به دلایل سفر خود به کشور آلمان چنین گفت: ” پنج سال پیش برای تکمیل زبان آلمانی و تحصیل در رشته کارگردانی به آلمان آمدم و مدتی هم بین آلمان و تهران در رفت و آمد بودم. اما در ادامه دلایلی موجب می‌ شود حضورم در آلمان جدی‌ تر شود و حتی پیشنهاد کار دریافت کنم اما هرگز برای خودم متصور نبوده‌ ام که قرار نیست روزی برنگردم. “

مهناز افشار در ادامه گفت: ” پیشنهادهایی برای بازی در سریال، فیلم و تئاتر از کارگردانان و فیلمسازان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی دریافت کردم و در حال بررسی آنها هستم. “

جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۰ میلادی به عنوان هفتادمین دوره از جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین ، از ۱ اسفند ماه و با اکران فیلم سینمایی ” سال سلینجر من ” افتتاح شد. این اثر سینمایی که در بخش مسابقه حضور ندارد، متعلق به بخش نمایش‌ های ویژه است و توسط فیلیپه فالاردیو کانادایی کارگردانی شده است.

جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۰ میلادی تا ۱۱ اسفند ادامه خواهد داشت و در نهایت جایزه خرس طلایی به بهترین فیلم بخش مسابقه تعلق خواهد گرفت. امسال ۱۸ فیلم مختلف در بخش مسابقه حضور دارند که در میان آن‌ ها فیلمی از کارگردان ایرانی به نام محمد رسول‌ اف با عنوان ” شیطان وجود ندارد ” با نام اصلی ” There Is No Evil ” به عنوان محصول مشترک ایران، جمهوری چک و آلمان دیده می شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا