سریال درماندگی The Undoing رکورد سریال بازی تاج و تخت را شکست! + معرفی کامل و خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سریال درماندگی The Undoing که رکورد سریال بازی تاج و تخت را شکست، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال درماندگی (The Undoing) شبکه‌ ی HBO با بازی نیکل کیدمن ، بازیگر استرالیایی و هیو گرنت در شبکه‌ ی Sky Atlantic بریتانیا موفق عمل کرده است و اپیزود اول آن پس از چهار هفته ۲.۷۸ میلیون بیننده را جذب کرده است! سریال بازی تاج ‌و تخت در سال ۲۰۱۱ میلادی رکوردی پایین‌تر از این ثبت کرده بود.

سه اپیزود اول سریال درماندگی بیش از ۲.۵ میلیون بیننده داشته است و پس از پخش تمامی شش اپیزود، انتظار می ‌رود پربیننده ‌ترین سریال جدید آمریکایی در شبکه ‌ی Sky Atlantic باشد و رکورد نگهبانان، کارآگاه واقعی و دروغ ‌های کوچک بزرگ را پشت سر بگذارد.

این درام روانشناسانه به نویسندگی و تهیه‌ کنندگی دیوید ای. کلی و به کارگردانی سوزان بی‌ یر در مورد زنی است که پس از قتلی خشونت ‌آمیز، ناپدید شدن همسر خود و یک رابطه ‌ی مخفیانه ‌ی مرموز، تمام زندگی خود را زیرسوال رفته می‌ یابد! این سریال تریلر روانشناسانه ‌ای بر اساس رمان جین هنف کورلیتز است.

دیگر بازیگران سریال دونالد ساترلند ، ادگار رامیرز و لیلی ریب بودند.

The Undoing ، دومین سریالی است که پس از دروغ‌ های بزرگ کوچک توسط استودیوی بلاسم فیلمز کیدمن تولید می‌ شود. آن سریال که سال گذشته میلادی فصل دوم خود را روی ایر برد برای نیکول کیدمن جایزه‌ ی امی بهترین بازیگر زن در مینی ‌سریال‌ ها و فیلم‌ه ای تلویزیونی را به همراه داشت. به گفته برخی رسانه‌ ها نیکول کیدمن اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی انجمن منتقدین تلویزیونی در کالیفرنیا در مورد سریال جدید خود گفته بود:

” جذابیت سریال و چیزی که مرا به سمت آن کشید این است که داستان بسیار پیچیده است و هیچ‌ چیز آنگونه که به نظر می ‌رسد، نیست. این اثر خاص، مضمون و شرایط سختی که در آن زندگی می ‌کنند و به آن خو می ‌گیرند مرا جذب کرد… روایت‌ های غلطی که همگی آنها در مورد هویت خودشان و همسرانشان ارائه می ‌دهند، اینکه چه کسی در زندگی آنها وجود داشته است و به وجود آمدن توهمی که به شکلی غافلگیرکننده بر آن پافشاری می ‌شود. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا