زمان دقیق پخش و تکرار برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور

در این مطلب، درباره برنامه ای جدید با اجرای رضا رشیدپور و همچنین زمان دقیق پخش و تکرار برنامه اتفاق همراه شما خواهیم بود! رضا رشیدپور بار دیگر با برنامه ای به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران باز گشته است! برنامه “ اتفاق ” با اجرای رضا رشیدپور و به کارگردانی سیاوش صفاریان‌ پور و به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان از ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، هر شب از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

برنامه تلویزیونی ” اتفاق ” با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می رود و به موضوعاتی در حوزه‌ های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با حضور چهره های مطرح هر کدام از این حوزه ها خواهد پرداخت. این برنامه تلویزیونی، سال گذشته به روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت و فقط دو قسمت از این برنامه ضبط و پخش شد چرا که با شیوع بیماری کرونا ضبط آن متوقف شد! البته این برنامه بدون تماشاگر ضبط می شود.

برنامه تلویزیونی ” اتفاق ” شامل استندآپ ساینس‌ هایی در قالب یک شوی تلویزیونی با نگاهی متفاوت و خلاقانه به موضوعات مختلف خواهد بود! این برنامه شبانه که پنجشنبه و جمعه هر هفته پخش خواهد شد، به تهیه‌ کنندگی محمدرضا رضائیان و به کارگردانی سیاوش صفاریان‌ پور و محمدرضا رضائیان ساخته می‌ شود، همچنین مجری طرح این برنامه بر عهده حمید مراوندی است.

رضا رشیدپور (مجری، تهیه‌ کننده و کارگردان) به عنوان یکی از مجریان شاخص تلویزیون و مجری برنامه پرمخاطب ” حالا خورشید “، محمدرضا رضائیان تهیه‌ کننده برنامه تلویزیونی ” کتاب‌ باز “، سیاوش صفاریان‌ پور سازنده برنامه‌ های شاخص علمی تلویزیون تیم این برنامه را تشکیل می دهند. در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی ، رضا رشیدپور در کنار احسان علیخانی، محمد دلاوری و رامبد جوان به عنوان مجریان برتر جام جم برگزیده شدند!

ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ” اتفاق ” به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و با هدف سرگرمی همراه با آگاهی رسانی هر شب در ساعت ۲۳:۳۰ در ۱۰۰ قسمت ۷۵ دقیقه ای روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می‌ رود.

آدرس اینستاگرام برنامه ” اتفاق “

https://www.instagram.com/etefaghtv

و در ادامه تیزر برنامه اتفاق

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا