زمان دقیق پخش و تکرار برنامه اتفاق در نوروز ۹۹

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار برنامه اتفاق در نوروز ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  برنامه ” اتفاق ” با اجرای رضا رشیدپور و به کارگردانی سیاوش صفاریان‌ پور و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا رضائیان ، جدیدترین برنامه تولیدی شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که پیش از این خبرهایی مبنی بر ضبط آن در حضور ۵۰۰ تا ۷۰۰ تماشاگر در استودیو، منتشر شده بود! برنامه تلویزیونی ” اتفاق ” به موضوعاتی در حوزه‌ های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با حضور چهره های مطرح هر کدام از این حوزه ها خواهد پرداخت.

برنامه اتفاق در نوروز ۹۹

برنامه ” اتفاق ” احتمالا از این هفته جمعه ۱۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می‌ رود و تا قبل از نوروز ۹۹ دو قسمت از آن پخش خواهد شد. تاکنون چند قسمت از این برنامه تصویربرداری شده است و به همین دلیل هر چند ضبط آن به دلیل مواجهه با چالش ویروس کرونا و عدم امکان حضور تماشاگران در استودیو متوقف شده است تا شرایط برای ضبط دوباره مهیا شود، اما مشکلی برای پخش در قسمت‌ های ابتدایی نخواهد داشت.

دو قسمت از این برنامه به صورت عیدانه ضبط شده است اما پس از پایان تعطیلات ۱۳ روزه عید نوروز ۹۹ و در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می‌ رود.

رضا رشیدپور (مجری، تهیه‌ کننده و کارگردان) به عنوان یکی از مجریان شاخص تلویزیون و مجری برنامه پرمخاطب ” حالا خورشید “، محمدرضا رضائیان تهیه‌ کننده برنامه تلویزیونی ” کتاب‌ باز “، سیاوش صفاریان‌ پور سازنده برنامه‌ های شاخص علمی تلویزیون تیم این برنامه را تشکیل می دهند.

آدرس اینستاگرام برنامه اتفاق

https://www.instagram.com/etefaghtv

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا