فال نوستراداموس مخصوص ۱۴۰۰

پش‌گویان زیادی در طول تاریخ بوده‌اند که بعضی از آنها نیز پیش‌بینی‌های درستی انجام داده اند ولی اسمی که با پیش‌گویی عجین شده، نام نوستراداموس است. وی عطار و پیشگوی اهل فرانسه بود که پیش بینی های مهمی را انجام داده است که به واقعیت تبدیل شده است. در ادامه فال نوستراداموس که یکی از فال و طالع بینی های پرطرفدار محسوب می شود را مطالعه می کنید.

فال نوستراداموس

 

•┄┅ متولد فروردین ┅┄•

به خودتان بیشتر فکر کنید. اعمال و رفتار و گفتار خود را مورد بررسی قرار دهید. از موقعیتهایی که برایتان بوجود می آید استفاده کنید.

•┄┅ متولد اردیبهشت ┅┄•

فردی سرزنده و شاد و پرنشاط هستید که دائم در رویا و خیال غوطه می خورید. برکت و سعادت در انتظارتان است.

•┄┅ متولد خرداد ┅┄•

با تلاش و سختکوشی می توانید زندگی خود را اداره کنید. به اتکای استعدادها و لیاقتهای خود قادر خواهید بود به ثروت و رفاه برسید.

•┄┅ متولد تیر ┅┄•

نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار میگیرد و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از موقعیت بدست آمده استفاده کنید.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•

طرحهای جدیدی را در سر می پرورانید. پیشنهادهای جالب توجهی نیز به شما می شود. باید همه جوانب آنها را خوب بسنجید تا دچار ضرر و زیان نشوید و سرمایه تان نسوزد.

•┄┅ متولد شهریور ┅┄•

نشانه بهم خوردن رابطه است. مراقب حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بسشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیری بوجود نیاورید.

فال نوستراداموس
فال نوستراداموس

•┄┅ متولد مهر ┅┄•

به یک ممیهمانی بزرگ (عروسی, جشن تولد و غیره) دعوت می شوید. بهتر است از قبل خود را آماده کنید. با افراد مهمی ملاقات خواهید داشت و به شما خوش می گذرد.

•┄┅ متولد آبان ┅┄•

فردی سرزنده و شاد و پر نشاط هستید که دائم در رویا و خیال غوطه می خورید. برکت و سعادت در انتظارتان است.

•┄┅ متولد آذر ┅┄•

کار وتلاش پیگیرانه و توام با خلاقیت شما به ثمر می رسد و در ازای آن پاداش خوبی به شما داده می شود. باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید.

•┄┅ متولد دی ┅┄•

همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همی تمر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

•┄┅ متولد بهمن ┅┄•

فردی مهربان و نوعدوست هستید که همواره در صدد کمک به دیگران است. بردباری و تحمل شما بسیاز زیاد است و انسانی ایثارگر و از خود گذشته هستید.

•┄┅ متولد اسفند ┅┄•

مراقی سلامتی خود باشید چراکه سلامتی بالاترین نعمت زندگی است. روش تغذیه خود رغ تصحیح کنید.

فال نوستراداموس

اکنون نوبت به پیشگویی های نوستراداموس برای سال ۲۰۲۲ رسیده است، در حالی که این ستاره شناس و پزشک فرانسوی نیز پیش بینی های به مراتب تاریک تری را برای سال نو میلادی دارد. میشل دو نوسترادام کتاب پیشگویی ها (Les Prophéties) را در سال ۱۵۵۵ منتشر کرد، کتابی حاوی ۹۴۲ پیشگویی که به گفته او اتفاقاتی بودند که در آینده رخ می دادند. از وحشت جنگ جهانی دوم تا انقلاب فرانسه و آتش بزرگ لندن، رسیدن آدولف هیتلر به قدرت و ساخت ولین بمب اتمی، بسیاری از پیشگویی های نوستراداموس به شکل ترسناکی به واقعیت پیوسته اند. گفته می شود که نوستراداموس حتی ترور شدن جان اف کندی و حملات یازده سپتامبر را نیز پیشگویی کرده بود.

پیش بینی نوستراداموس پیشگویی های نوستراداموس برای سال ۲۰۲۲ نیز به اندازه پیشگویی های گذشته اش تکان دهنده هستند، از آخرالزمان زامبی ها تا برخورد یک سیارک با زمین و وقوع طوفان های خورشیدی. سال ۲۰۲۱ سال شلوغی برای پیشگویی های نوستراداموس بود و پیشگویی اصلی او در سال های اخیر مربوط به برخورد یک شهاب سنگ با زمین بوده است. اگر چه مشخص نیست که منظور او یک سیارک کوچک یا اتفاقی ویرانگر در حد انقراض حیات روی زمین بوده باشد، نوسترادامس در این باره می گوید :« آتشی را می بینم که از آسمان فرود خواهد آمد». در آوریل سال جاری میلادی، شهاب سنگی به نام ۲۰۲۱GW4 از فاصله ای نزدیک نسبت به زمین عبور کرد که البته در مقیاس های بشری بسیار دور جلوه می کند؛ ۱۲۳۲۴ مایل که در مقیاس فضاشناسی فاصله ای نزدیک محسوب می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با پیشگویی های نوستراداموس برای سال ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

جنگ یا حمله به فرانسه

در مورد پیشگویی های نوستراداموس مشخص کردن زمان دقیق رخدادها بسیار دشوار است زیرا زمان های ذکر شده توسط وی بر اساس حرکات ستاره ای صورت گرفته تا یک تقویم انسانی. با این وجود رسیدن جنگ به دروازه های اروپا یکی از پیشگویی های نوستراداموس است که زمان تعیین شده برای آن حول و حوش سال ۲۰۲۲ محاسبه شده است. یک تم تکراری که در پیشگویی های نوستراداموس دیده می شود، حمله به فرانسه از جانب شرق است. اما این پیشگویی به بهار سال ۲۰۲۲ اشاره دارد:

سر آبی آسیب شدیدی به سرسفید وارد خواهد کرد

در حالی که نیکی فرانسه در مورد هر دو فراوان خواهد بود

این پیشگویی نیز مانند دیگر پیشگویی های نوستراداموس بسیار مبهم است و می تواند به وقوع جنگ جهانی سوم یا صعود فرانسه به دور نهایی مسابقات جام جهانی قطر اشاره داشته باشد.

گرمایش جهانی

با توجه به تغییرات اقلیمی در سال های اخیر، شاید این پیشگویی برای همگان شوکه کننده نباشد اما بالا آمدن سطح آب دریاها چیزی است که نوستراداموس در سال ۱۵۵۵ آن را پیش بینی کرده است:

همانند خورشید این سر دریای درخشان را خواهد سوزاند

ماهی زنده دریای سیاه به جوش خوآهد آمد

وقتی رودس و جنوا

از گرسنگی نیم قحطی زده خواهد شد

 مردم محلی برای دو تکه کردن آن ها به دردسر خواهند افتاد

دمای جهان رو به افزایش خواهد بود، سطح آب دریاها بالا آمده و مشکلاتی در زنجیره ی غذایی رخ خواهد داد. شاید سال ۲۰۲۲ سالی باشد که در آن افزایش دما به نقطه ای شکننده و ویرانگر برسد.

تورم، گرسنگی و آدمخواری

یکی دیگر از هشدارهای نوستراداموس در مورد افزایش قیمت ها به دلیل سقوط اقتصادی و حتی اشاره ای به آدمخواری است. نوستراداموس می گوید:

هیچ راهبی، هیچ روحانی، هیچ نوآموزی برای یادگیری وجود نخواهد داشت

عسل بسیا گران تر از موم شمع خواهد شد

قیمت گندم بسیار بالا خواهد رفت

whiteانسان تحریک خواهد شد که همنوع خود را از روی درمانگی بخورد. شیوع یک بیماری در مقیاس بین المللی مانند کرونا، بی ثباتی سیاسی و کمبود مواد غذایی همگی نقش مهمی در افزایش تورم در سال های اخیر دارند.

ظهور هوش مصنوعی

با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از پیشگویی های نوستراداموس می گذرد، بسیار خیره کننده است که او به نحوی هوش مصنوعی را پیش بینی کرده است:

ماه کامل در تاریکی شب روی کوهستان می تابد

حکیمی جدید با مغزی تنها آن را می بیند

 پیروان او به نامیرا بودن دعوت می شوند

چشم ها به سمت جنوب، دست ها روی سینه و بدن ها در آتش خواهد بود.

بسیاری از کارشناسان از قبل نسبت به خطرات اتکای بیش از حد به تکنولوژی هشدار داده اند اما نوستراداموس در رأس این هرم قرار دارد و پیروان نامیرا و عواقب ناخوشایند را برای هوش مصنوعی پیش بینی کرده است.

مرگ یک رهبر سیاسی

یکی دیگر از پیشگویی های نوستراداموس برای سال ۲۰۲۲ مرگ یک رهبر سیاسی برجسته است:

مرگ ناگهانی شخصیت اول

او تغییر خواهد کرد

و کس دیگری جایش را در قلمرو پادشاهی خواهد گرفت

برخی بر این باورند که این فرد ممکن است کیم جونگ اون رهبر کره شمالی باشد در حالی که برخی دیگر ملکه الیزابت یا جو بایدن را هدف این پیشگویی می دانند که هر کدام از آن ها رخ دهد، مرگ یک شخصیت سیاسی مهم است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
مستانه
مستانه
3 سال قبل

اینم از نوسترآداموس و پیشگوییاش?

دکمه بازگشت به بالا