معرفی بازی Call of Duty: Mobile | تجربه موبایلی کال اف دیوتی

بسیاری از شرکت‎های معروف بازی‎سازی تصمیم گرفتند از صنعت بازی‎های موبایل عقب نمانند. آن‎ها با بازسازی عناوین بسیار محبوب گیمرها از پلت‎فرم‎های دیگر قصد دارند قدرت خود را در دنیای موبایل نیز به رخ سایرین بکشند، در این بین Activision تصمیم گرفته است با ساخت بازی کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) (ندای وظیفه: موبایل) دوباره همان شور و هیجان بازی ندای وظیفه را این دفعه به روی دستگاه‎های موبایل آورد.

بازی کال اف دیوتی call of duty  : موبایل، با همکاری شرکت Tencent Games، سازنده بازی پرطرفدار پابجی موبایل در حال توسعه است تاکنون نسخه اندرویدی این بازی به صورت محدود منتشر شده است . با ما در جدول یاب همراه باشید.

call of duty موبایل

بازی اکشن و تیراندازی که قطعا افراد زیادی با آن خاطرات دارند و آن حرکات آهسته گلوله و طراحی گرافیکی بالای این بازی کامپیوتری را فراموش نمی‎کنند.

در این بازی با ورود به عرصه نبرد باید همگام با سایر سربازها بدون وقفه مبارزه کنید. می‎توانید از بین شخصیت‎های گوناگون با ظاهر متنوع یکی را انتخاب کنید. تنوع اسلحه‎های بازی بالا است و می‎توانید آن‎ها را ارتقا دهید یا حتی قطعاتشان را سفارشی کنید.

طراحان بازی برای مبارزه‎های درون زمین حالات مختلفی را در نظر گرفتند و باید چالش‎های جذاب هر حالت را به پایان برسانید. شیوه نمایش بازی به صورت اول شخص است و گیم‎پلی حرفه‎ای بازی به شما اجازه می‎دهد به سادگی جابه‎جا شوید و هدف‎گیری کنید.

تنظیمات بازی کالاف دیوتی برای اندروید

مبارزه بهتر در زمین نبرد به معنای بالا رفتن رتبه شما در جدول رتبه‎بندی است. یکی از نقاط قوت بازی Call of Duty: Mobile گرافیک بسیار بالا است که در انتقال هیجان مبارزات نقش اساسی را دارد. محیط اطراف بازی تنوع بالایی دارد و با آیتم‎های جذابی پر شده است.

طراحان بازی برای پویاتر کردن بازی و واقعی‎تر نشان دادن آن از گرافیک سه بعدی با کیفیتی استفاده کردند که با بهینه‎سازی‎های لازم روی دستگاه‎های موبایل به خوبی اجرا می‎شود.

بنیاد بازی کالاف دیوتی موبایل براساس رقابت شانه به شانه با سایر بازیگران است. شما در این بازی در چندین نقشه کلاسیک و حالات مختلف از سری بازی‎های ندای وظیفه به مبارزه می‎پردازید از جمله Call of Duty: Black Ops و سری ابتدایی Modern Warfare.

امکان بازی به صورت چند نفره تنها شروع ماجرا است چون Activision قول داده است طی ماه‎های آینده با به‎روزرسانی‌های متعدد حالات بازی را افزایش دهد.

بازی کالاف دیوتی برای اندروید

یکی از حالات بازی بتل رویال است، یک برداشت تازه در این ژانر در جهان ندای وظیفه که به ویژه برای بازی کالاف دیوتی طراحی و ساخته شده است.

وظیفه شما در بازی جان سالم به در بردن از نبردهای حماسی است و می‎توانید در حالت بازی تیمی به صورت دو یا چهار نفره یا حتی تک نفره در بیش از ۱۰۰ نبرد شرکت کنید.

همچنین می‎تواند برای حرکت در دریا، خشکی و هوا سوار وسایل نقلیه متفاوت شوید از هلیکوپتر گرفته تا قایق‎های جنگی و ماشین‎های ATV.

به دنبال پیشرفت در بازی می‎توانید شخصیت‎ها، سلاح‎ها، لباس‎ها و تجهیزات مختلف دنیای ندای وظیفه را باز کنید و از آن‎ها برای سفارشی‎سازی شخصیت خود در بازی استفاده کنید.

بخشی از بازی به اسم حالت Ranked به شما اجازه می‎دهد با رقابت با سایرین و کسب بیشترین امتیاز در بالای جدول امتیازها قرار بگیرید با در حین بازی با دوستان خود جوایز داخل بازی را برنده شوید.

این بازی شامل ۶ کاراکتر اصلی است که می‌توانید با استفاده از اسکین‌های مختلف آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

  • THOMAS MERRICK: توماس مریک، یک فرمانده میدانی است. از بیمارستان غیر نظامی که حاوی شهروندان است در مقابل ۵۰۰۰ دشمن دفاع میکند.
  • SIMON “GHOST” RILEY: سایمون به فرمانده ۱۴۱ معروف است .تیم اعتصاب را برای جستجوی خانه امن هدایت می‌کند.
  • ALEX MASON: الکس ماسون یک مامور سیا هست که ماموریت‌های خود را در کوبا ,ویتنام و لائوس انجام می‌دهد.
  • DAVID MASON: دیوید ماسون فرزند الکس ماسون نماینده سیا است و به سرعت بر نیرو های اعتصابی نظارت می‌کند.
  • JOHN PRICE: جان پریس یکی ار اعضای نیروهای ویژه انگلیس است. او با اخراج نماینده مشهور اسلحه زاکایف و محافظ وی مارک خود را ساخت.

در پایان باید اشاره کنیم که برای انجام این بازی به یک ارتباط اینترنت با کیفیت و موبایلی با سخت‌افزار خوب نیاز دارید.

گیم پلی بازی کالاف دیوتی اندروید

خصوصیات بازی Call of Duty: Mobile در یک نگاه:

  • گرافیک سه‎بعدی و با جزئیات بسیار بالا
  • افکت‎های صوتی هیجان‎انگیز
  • گیم‎پلی ساده و روان
  • قابلیت رقابت با سایر دوستان و کسب جوایز گروهی
  • قابلیت بالا بردن سطح مهارت برای بالا رفتن در جدول امتیازها
  • امکان سفارشی‎سازی شخصیت بازی
  • دارای حالات گوناگون بازی
  • دارای نقشه‎های متنوع
  • قابلیت بازی با سایر بازیکنان جهانی به صورت آنلاین
  • مشاهده بازی از دید شخص اول
  • مبارزه‎های نفس‎گیر و واقعی
  • مجموعه متنوع سلاح‎ها، خودروها و شخصیت‎ها

‌بازی با دو نوع کنترل مبتدی و پیشرفته منتشر شده و می‌تواند به هر فرد با هر توانایی کنترلی، کمک می‌کند که از تجربه کردن بازی ندای وظیفه: موبایل (COD:Mobile) لذت ببرد.

بازی کال آف دیوتی با استفاده از موتور بازی سازی یونیتی طراحی شده است. این موتور بازی سازی ‌ برای ساخت بازی های دو و یا سه بعدی هم کاربرد دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای کال آف دیوتی موبایل

بهتر است ابتدا به تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده و نرم افزار آن را آپدیت کنید.

اندروید (Android)

برای اجرای این بازی به اندروید ۵.۱ و بالا نیاز است. کال آف دیوتی موبایل به طور متوسط با نرخ فریم (FPS 30) اجرا می شود. حداقل سخت افزار برای اجرای بازی به شرح زیر می باشد.

رم (RAM) :

۳GB

پردازنده (CPU) :

۶۲۵ snapdragon

پردازشگر گرافیکی (GPU) :

۵۰۶ adreno

آی او اس (iOS)

برای اجرای این بازی در آیفون و آیپد، به آی او اس ۹ و بالاتر نیاز است. این بازی با نرخ فریم حداقل (FPS 30) اجرا می شود. برای تجربه بهتر (FPS 60) شما به آیفون ۷ و یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

نصب کال آف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چگونه کال آف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر بازی کنیم؟ در ادامه نحوه‌ی انجام این‌کار را به شما آموزش خواهیم داد، همانطوری که قبلا نحوه‌ی نصب بازی PUBG موبایل روی کامپیوتر را توضیح دادیم، برای اجرای کال آف دیوتی موبایل روی کامپیوتر نیز، راه حل مشابهی وجود دارد! برای اینکار کافیست شبیه‌ساز GameLoop را در رایانه‌ی خود نصب کنید، که در ادامه بیشتر آن را توضیح خواهیم داد.

اجرای کال آف دیوتی موبایل روی کامپیوتر با استفاده از شبیه‌ساز GameLoop

در ابتدا، شبیه‌ساز گیم‌لوپ را از سایت رسمی آن دانلود کنید و پس از اجرای فایل نصبی مطالق برنامه‌های معمول آن را در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید، پس از اجرای آن، مطابق تصویر زیر، از سمت چپ صفحه، وارد بخش Game Center شده و بازی کال آف دیوتی موبایل را پیدا کرده و آن را دانلود کنید (اگر بازی را در صفحه‌ی باز شده پیدا نکردید می‌توانید از قابلیت جستجوی بالا سمت چپ صفحه استفاده کنید)

پس از اینکه بازی را دانلود کردید، می‌توانید آن را اجرا کرده و از کال آف دیوتی موبایل روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود لذت ببرید، توجه داشته باشید که پس از انجام مراحل بالا، بازی در بخش My Games در سمت چپ شبیه‌ساز اضافه می‌شود و می‌توانید از این طریق بازی را اجرا کنید.

پس از اجرای بازی همانطوری که در تصویر بالا مشخص است، کنترلرها و دکمه‌های مورد استفاده در بازی برای شما نمایش داده می‌شود، همچنین شما می‌توانید کنترلرها را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کرده و دکمه‌های دلخواه خود را انتخاب کنید.

علاوه‌بر شبیه‌ساز GameLoop که در این آموزش معرفی شد، شبیه‌سازهای دیگری نیز برای اجرای بازی‌های اندرویدی روی کامپیوتر وجود دارند که می‌توانید توضیحات آن در مقاله‌ی “اجرای بازی‌های اندروید روی کامپیوتر” بخوانید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا