سوال مهران مدیری از پژمان جمشیدی ؛ چرا ازدواج نمی کنی؟ + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از برنامه شب گذشته دورهمی چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی و همچنین سوال مهران مدیری از پژمان جمشیدی ؛ چرا ازدواج نمی کنی؟ را خواهیم دید! با ما همراه باشید. پژمان جمشیدی ، بازیکن سابق فوتبال و همچنین بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر مهمان برنامه دورهمی چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود.

پژمان جمشیدی ، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران می باشد. پژمان در مصاحبه ای درباره ماجرای خداحافظی خود از دنیای فوتبال چنین می گوید:  ” در سال ۱۳۹۰ شمسی، عطای بازی کردن در فوتبال را به لقایش بخشیدم و رفتم. دو سال هم در تیم پاراگ مربیگری کردم و قهرمان جام حذفی شهر تهران هم شدیم! سپس بحث بازیگری پیش آمد و دیگر برای همیشه از فوتبال دور شدم. “

پژمان موفق‌ ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر شده‌ است! او برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ شمسی در مجموعه تلویزیونی ” پژمان ” به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت! او موفق‌ ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر شده‌ است. پژمان جمشیدی تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا