بهترین بتمن تاریخ سینما کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بهترین بتمن تاریخ سینما خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین رای گیری انجام شده توسط سایت ریدیوتیمز ، کریستین بیل ، بازیگر انگلیسی و امریکایی با کسب ۴۲ درصد آرای ، بهترین بازیگری است که تاکنون نقش بتمن را ایفا کرده است! آدام وست با ۱۴ درصد رای مقام دوم را دارد. مایکل کیتن با ۱۳ درصد مقام سوم است.

بهترین بتمن سینما

کریستین بیل در سه ‌گانه بتمن ساخته کریستفر نولان نقش این ابرقهرمان را ایفا کرده است!

بن افلک که قرار است باری دیگر نقش بتمن را مقابل دوربین ایفا کند، مقام چهارم را در این رای ‌گیری بدست آورده است. به ترتیب کوین کانروی، ویل آرنت، (هر دو صداپیشه کاراکتر بتمن در انیمیشن)، وال کیلمر، جرج کلونی در رده ‌های بعدی قرار می‌ گیرند.

نکته جالب این رای گیری چهارمی بن افلک است که نشان می ‌دهد مردم او را چندان در نقش این ابرقهرمان نمی ‌پسندند!

اما درباره کریستین بیل بد نیست بدانید وی با بازی در فیلم مبارز به کارگردانی دیوید او. راسل در سال ۲۰۱۰ میلادی توانست جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست بیاورد. در سال ۲۰۱۳ میلادی، با بازی در فیلم حقه ‌بازی آمریکایی توانست دومین نامزدی اسکار را به دست آورد. بیل برای فیلم رکود بزرگ نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او همچنین در سال ۲۰۱۹ میلادی برای بازی در فیلم معاون نامزد دریافت اسکار شد و توانست جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی یا موزیکال را بدست آورد. بیل تا کنون چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده ‌است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا