اسامی بازیگران سریال دختر گمشده + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سریال دختر گمشده در شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. از امشب ۴ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، سریال دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه ‌کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان جایگزین سریال آخر خط خواهد شد!

مینی سریال دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری اثری هفت قسمتی و محصول مشترک فیلم و سریال سیمافیلم و معاونت اجتماعی ناجا-موسسه ناجی هنر است. این مجموعه از امشب شنبه ۴ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می ‌شود. البته این سریال در گذشته هم پخش شده بود و حالا بازپخش می‌ شود. داستان مجموعه دختر گمشده پیرامون دختری است که در خلال قصه گم می ‌شود و پلیس به دنبال او است. پلیس گمانه‌ های زیادی از جمله قتل، دزدیدن و… درباره این دختر نوجوان می ‌زند و پرونده او در اختیار سروان اداره آگاهی و همچنین مددکار مشاوره نیروی انتظامی قرار می ‌گیرد و…

ماه‌ چهره خلیلی ، هدایت هاشمی ، کوروش تهامی و هومن حاجی عبداللهی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

در این سریال آوا کاوری ، فرزند احمد کاوری در نقش سارا کمال حضور دارد. سارا کمال دختر سرکشی است که به دلیل بدرفتاری در خانواده و از سوی پدرش تصمیم به فرار دارد. این شخصیت در ادامه دچار مشکلاتی می شود و پیچیدگی های داستان را زیاد می کند. کفته می شود در قسمت های بعدی او توسط سودجویان ربوده خواهد شد.

خلاصه داستان سریال دختر گمشده

داستان دختر گمشده به نویسندگی حسین تراب نژاد پیرامون دختری است که در خلال قصه گم می‌شود و پلیس به دنبال او است. پلیس گمانه ‌های زیادی از جمله قتل، دزدیدن و… درباره این دختر نوجوان می‌زند و پرونده او در اختیار سروان اداره آگاهی قصه و همچنین مددکار مشاوره نیروی انتظامی قرار می‌ گیرد و اینها مشغول رسیدگی به این پرونده جنجالی هستند.

شهرزاد کمال زاده در سریال دختر گمشده نقش “ مهرو ” را بازی می کند. کمال زاده در سریال های زیادی حضور داشته است. او در سال ۱۳۶۴ شمسی و در شهر تهران متولد شد. شهرزاد کمال زاده فارغ ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می ‌باشد. شهرزاد کمال زاده با بازی در سریال ” هزاران چشم ” به کارگردانی کیانوش عیاری اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا